مراد خانی: جانبازان نام ایران را زنده نگه داشته‌اند/اعتمادی: هویت ملی اینجاست

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

دیدار علی مرادخانی و بزرگان پاپ ایران از جانبازان آسایشگاه ثار الله/

رضا یزدانی: باید از جانباز بخوانیم / مازیار فلاحی: ما عاشق جانبازانیم

به گزارش خبرنگار موسیقی ممتاز نیوز، معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه مازیار فلاحی ، محسن یگانه، احسان خواجه امیری، رضا یزدانی، امید حاجیلی، ایلیا منفرد، مجید خراطها ، مهدی یراحی، سعید عرب، سعید شهروز، خشایار اعتمادی، مهدی مدرس، سعید مدرس، امیر تاجیک، زانیار خسروی، شهرام شکوهی، حمید عسگری، و….. پیش از ظهر سه شنبه سوم دی ماه  به دیدار جانبازان آسایشگاه ثارالله رفتند.

در ابتدا این دیدار رئیس آسایشگاه ثار الله گفت: بسیار خوشحال هستیم که امروز در این حضور پیدا کردید در اینجا جانبازان قطع نخاعی، کمری و گردنی حضور دارند که این مجموعه از سال ۱۳۶۰ آغاز به کار کرده است، همچنین در حال حاضر ۳۲ جانباز در این آسایشگاه حضور دارند که ما از وجود پاک آنها بهره مند می شویم.

در ادامه هنرمندان موسیقی، یک به یک با جانبازان دیدار کردند و ضمن اهداء شاخه گل به در دل های آن ها گوش دادند .

در ادامه این مراسم علی مرادخانی گفت: به وجود این عزیزان افتخار می کنیم زیرا این جانبازان از جان خود گذشتند و امروز نیازمند یاری ما می باشند در نتجه نباید از آن ها غافل شویم.همچنین کسانی که در این جا حضو ر دارند کسانی می باشند که زحمت بسیار کشیدند تا ما در آسایش کامل باشیم در نتیجه باید امروز از آنها قدردانی کنیم.

مرادخانی در ادامه خاطرنشان کرد: امیدواریم دوباره بتوانیم به دیدار این عزیزان بیاییم و بسیار خوشحال هستم که هنرمندان در این کار پیش قدم شدند. همچنین ما باید دغدغه ملی، دینی و ارزشی داشته باشیم و باید کاری کنیم که سرافراز شویم.

علی مرادخانی خاطرنشان کرد: به نظر من کسانی که امروز از آن ها عیادت کردیم توانسته اند نام ایران را زنده نگه دارند.

سپس امیر تاجیک گفت:‌من هم به نوبه خودم بسیار خوشحال هستم که در این مکان مقدس حضور دارم و از حضور علی مرادخانی بسیار تشکر و قدردانی می کنم. به نظر من حضور در اینجا انگیزه ای دوباره برای هنرمندان است و ما از علی مرادخانی قدردانی می کنیم زیرا این راه را برای همه ما هموار کرده است.

در ادامه خشایار اعتمادی بیان کرد: من امروز احساس خاصی دارم زیرا هویت ملی ما در این جا در جریان است و بچه های جنگ واقعیتی هستن که باید بیشتر به آن ها توجه شود. همچنین امروز حرف یکی از عزیزان جانباز برای من بسیار تلنگر بود زیرا به من با گلایه گفت چرا ما را به کنسرت هایتان دعوت نمی کنید به همین سبب از این به بعد قدم این عزیزان به روی چشم ما است و همه ما آن ها را به کنسرت دعوت می کنیم زیرا وظیفه همه ما این است که قدر این عزیزان را بدانیم.

همچنین ایلیا منفرد در ادامه افزود: من پدرم جانباز بود و از نزدیک این موضوع را حس کردم در نتیجه زمانی که به این جا آمدم احساس کردم که به خانه خودم وارد شده ام، همچنین از خدا برای همه این عزیزان عمر با عزت طلب می کنم . امیدوارم بتوانیم مانند این عزیزان کاری برای وطنمان انجام دهیم.

این خواننده گفت: در یک دوره ای مسئولین تلاش می کردند توجه هنرمندان را به این سمت جلب کنند اما امروزه همه هنرمندان خودشان به این سمت گرایش دارند که این موضوع بسیار خوشحال کننده و قابل تقدیر است.

سپس احسان خواجه امیری و شهرام شکوهی نیز از حضور در این مراسم ابراز خوشحالی کردند و شهرام شکوهی تاکید کرد: به طور کلی همه ما امروز جنگ را در ای مکان حس کردیم که این حس برای من بسیار عجیب بود زیرا در این جا به عظمت وجود این عزیزان پی بردم.

در ادامه رضا یزدانی بیان کرد: من هم به نوبه خودم از دیدن این عزیزان بسیار خوشحال هستم زیرا سبب سربلندی همه ما است که در این جا حضور داریم، همچنین باید در آثار هنری از این عزیزان صحبت کنیم و شجاعت آن ها را در قالب موسیقی به تصویر بکشیم.

همچنین مازیار فلاحی افزود: به نظر من جمع کردن تمامی خواننده ها در این مکان مقدس بسیار سخت است و من از تمامی کسانی که در این امر خیر دست داشتند تشکر می کنم. همچنین حضور تمامی خوانندگان در این آسایشگاه نشان دهنده عشق است زیرا ما عاشقانه به دیدار این عزیزان آمدیم.

در ادامه مهدی یراحی بخشی از قطعه “هرجای دنیایی دلم اونجاست” را اجرا کرد.

همچنین سعید شهروز خاطرنشان کرد: من برای تمامی این عزیزان آرزوی شادی می کنم و امروز متوجه شدم که این جا بخشی از بهشت است، همچنین من ۲۶ دی ماه کنسرت دارم که این عزیزان را حتما دعوت می کنم.

سپس این خواننده پاپ یک قطعه لری را برای حاضرین خواند که با تشویق جانبازان همراه بود.

در ادامه امید حاجلی ضمن تشکر و قدردانی از علی مرادخانی گفت: بهتر است کنسرتی برگزار کنیم که چند خواننده پاپرای جانبازان بخوانند و از حضور این عزیزان بهره مند شویم، همچنین تمام هزینه آن کنسرت را صرف این آسایشگاه کنیم.

همچنین در ادامه مجید خراطها و ایلیا منفرد قطعاتی را برای جانبازان آسایشگاه ثار الله اجرا کنند.

از نکات جالب توجه و تاسف برانگیز این دیدار صمیمانه، گلاله های جانسوز اغلب جانبازان عزیز بود به طور مثال یکی از جانبازان با لحنی اندوهگین می‌گفت: متاسفانه به وجود ما اهمیتی داده نمی شود به عنوان مثال محمود احمدی نژاد زمانی که شهردار بود هر روز به دیدن ما می آمد اما از زمانی که رئیس جمهور شد یک بار هم به دیدن ما نیامد و این کار واقعا ناراحت کننده و دل آزار است.

همچنین جمعی از مدیران معاونت هنری وزارت ارشاد و انجمن موسیقی از جمله مهدی افضلی، علیرضا پاشایی، علی ترابی، اقوامی و…نیز در این مراسم حضور داشتند.

در پایان تمامی خوانندگان پاپ، مسئولین و جانبازان عکس یادگاری گرفتند.

 گزارش تصویری مرتبط

پایان پیام/۴۶
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.