مراسم اختتامیه جشنواره فیلم کودک در انتظار ورود خالقان «کلاه قرمزی»

سینماپرس-گروه سینما/ ایرج طهماسب و حمید جبلی در مراسم اختتامیه جشنواره کودک حضور می یابند و طی مراسمی از آن ها تجلیل می شود.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، در حالی که قرار بود در مراسم افتتاحیه از ایرج طهماسب و حمید جبلی تجلیل شود و در برنامه های جشنواره اکران ویژه ای برای فیلم «کلاه قرمزی و بچه ننه» در نظر گرفته شود هنوز این هنرمندان به شهر اصفهان وارد نشده اند.

در شرایطی که بسیاری از حاضران در مراسم اختتامیه در انتظار حضور عوامل فیلم «کلاه قرمزی و بچه ننه» بودند و قرار بود در این مراسم از آن ها تجلیل شود به دلیل برخی مشکلات ایرج طهماسب و حمید جبلی به شهر اصفهان سفر نکردند و این بخش از مراسم افتتاحیه حذف شد.

با توجه به قول این هنرمندان برای شرکت در مراسم اختتامیه برنامه تجلیل از این هنرمندان به روز جمعه موکول شده است اما خبری از اکران ویژه فیلم «کلاه قرمزی و بچه ننه» نیست.

سومین قسمت از فیلم «کلاه‌قرمزی» رکورد بسیاری از فیلم های پرفروش تاریخ سینمای ایران را تا به حال شکسته است. این فیلم داستان شیطنت‌های پسرعمه‌‌زاست که کلاه‌قرمزی و آقای مجری را به دردسر می‌اندازد و ماجرای جدیدی پیش می‌آید که منجر به ورود مهمان ناخوانده‌ای می‌شود.

حمید جبلی، ایرج طهماسب، خسرو احمدی، مهدی باطبی، عیسی یوسفی‌پور، بهادر مالکی، بنفشه صمدی، پوپک مظفری، داود دلقندی، سورن مناچکیان، پویان طباطبایی، محمد بهرانی، قاسم قباخلو، بهرام بهنوید و … در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

انتهای پیام/ف/ن.ف

انتهای خبر / خبرگزاری سینمای ایران/ کد خبر ۳۷۵۵۰


خبرگزاری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.