مراسم اهتراز پرچم های ماه محرم در درفشی فر برگزار شد

۲۶ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

مراسم نصب پرچم های عزاداری ابا عبدالله الحسین و یاران باوفایش امروز پس از تمرین سرخپوشان با حضور مدیر عامل و معاونین باشگاه، اعضای تیم و میهمانان ویژه برگزار شد.

به گزارش تفسیری گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، مراسم اهتزاز پرچم های ماه محرم با حضور محمد رویانیان، مدیران باشگاه، اعضای تیم فوتبال پرسپولیس و میهمانان ویژه برگزار شد. مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد و اشعاری در مدح ماه محرم از سوی مجری برنامه خوانده شد. پس از آن، سخنرانی محمد رویانیان در خصوص این ماه و از فضایل حضرت امام حسین (ع) و یارانش بیان شد.
 مداح اهل بیت نیز iبه مدیحه سرایی پرداخت و اشعاری که در خصوص ماه محرم سروده بود را خواند که در بیت آخر آن، نام پرسپولیس را آورده بود و مورد توجه حاضران قرار گرفت.
بیت آخر سروده مداح اهل بیت چنین بود: کوری چشم بدنظران زدل حریص – ذکر حسین باد نگهدار پرسپولیس در پایان این مراسم، محمد رویانیان از اعضای تیم و میهمانان ویژه تقدیر کرد.
گفتنی است، مهدی محمد نبی، دبیر کل فدراسیون فوتبال،رحیمی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ و حیاتی گوینده خبرها تلویزیون از میهمانان ویژه این مراسم بودند./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.