مراسم بزرگداشت امامزاده صالح(ع) برگزار شد

مراسم بزرگداشت امامزاده صالح(ع) با حضور خانواده‌های شهدای هسته‌یی و جمعی از مسوولان و مردم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دین واندیشه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بعدازظهر امروز مراسم بزرگداشت حضرت صالح ابن‌موسی الکاظم(ع) با حضور خانواده‌های شهید شهریاری، شهید علی‌محمدی و شهید احمدی روشن و مسوولان و مردم منطقه شمیرانات در سالن همایش‌های امامزاده صالح(ع) برگزار شد.

در این مراسم آیت‌الله دین‌پرور،‌ حجت‌الاسلام والمسلمین گواهی مدیر آستان مقدس امامزاده صالح، لاریجانی فرماندار شمیرانات، نماینده ولی فقیه در منطقه جماران و خانواده‌های شهدا و ایثارگران منطقه شمیرانات و جمعی از مسوولان این منطقه حضور داشتند.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام عبدالرحیم گواهی مدیر آستان مقدس امامزاده صالح با گرامیداشت ایام دهه‌ی کرامت و سالروز بزرگداشت و تکریم امامزادگان و همچنین گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای هسته‌یی کشورمان خاطرنشان کرد: اقتدار نظام جمهوری اسلامی مدیون شهدا،‌ جانبازان و ایثارگران است.

وی با تقدیر از مسوولان اجرایی و شهرداری شمیرانات در توسعه‌ی آستان مقدس امامزاده صالح(ع) گفت: همه‌ باید کمک کنیم تا طرح جامع گسترش آستان به خوبی به پیش برود تا بتوانیم پروژه‌های تاسیس حوزه علمیه و دانشگاه صالحیه،‌ کتابخانه، مراکز فرهنگی و ده‌ها طرح فرهنگی را به سرانجام برسانیم.

مدیر آستان امامزاده صالح (ع) یادآور شد: این آستان مطلق به همه‌ی مردم ایران است که در یکسال گذشته با حمایت مردم به ویژه اهالی منطقه تغییرات محسوسی ایجاد شده و در قسمت جنوبی آستان آزادسازی انجام شده که امیدواریم در قسمت غربی آستان به سمت میدان تجریش نیز این آزادسازی را انجام دهیم.

وی با تاکید بر تلاش‌های فرماندار منطقه شمیرانات بر گسترش و توسعه‌ی آستان مقدس امامزاده صالح(ع) به تبدیل آن به قطب فرهنگی در شمال تهران گفت: فرماندار شمیرانات اصرار دارد که نام میدان تجریش به میدان امامزاده صالح(ع) تغییر کند که امیدوارم با همکاری تمام دستگاه‌ها این اقدامات در راستای تبدیل شدن این امامزاده به قطب فرهنگی شمال تهران تحقق یابد.

به گزارش ایسنا، در ادامه این مراسم از خادمان نمونه و فعالان فرهنگی آستان امامزاده صالح تجلیل شد و قرار است مراسم نقاره‌خوانی توسط خادمان این آستان مقدس برگزار شود.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.