مراسم تجلیل از گروه حماسه و دفاع شبکه اول سیما برگزار شد

مراسم تجلیل از گروه حماسه و دفاع شبکه اول سیما با حضور مدیر این شبکه، معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش و جمعی از مسئولان نیروی هوایی برگزار شد.


به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتیممتازنیوز، مراسم تجلیل از گروه حماسه و دفاع شبکه اول سیما با حضور امیر سرتیپ نصیر زاده معاون همانگ کننده نیروی هوایی ارتش مهدی فرجی مدیر شبکه اول سیما جمهوری اسلامی ایران ، حجت الاسلام والمسلمین سعید نصیر الاسلامی معاون فرهنگی و روابط عمومی و جمعی از کارکنان و مسئولین این نیرو صبح امروز پنج شنبه ۲۲ تیر در هتل نهاجا برگزار شد .

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین نصیر اسلامی ضمن تقدیر وتشکر از گروه حماسه و دفاع گروه اول سیما گزارشی از همکاری های این گروه با نیروی هوایی ارتش در انعکاس فعالیت های این نیرو طی دو سال و نیم گذشته ارایه کرد.

وی برنامه های منعکس شده توسط گروه حماسه و دفاع شبکه اول را در سه محور معرفی فرماندهان شهید، معرفی عملیات های نیروی هوایی و شناساندن مشاغل و تخصص ها در این نیرو تقسیم بندی کرد.

در این مراسم همچنین مدیر شبکه اول سیما ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی هوایی و تشکر از زحمات فرماندهان وکارکنان نیروی هوایی اظهار داشت:‌ آنچه همکاران ما در شبکه اول سیما در برنامه هایی مانند مجله حماسه یا مستند تام کد تهیه کرده اند تنها گوشه ناچیزی از زحمات بی وقفه نیروی هوایی ارتش است.

وی ا فزود: در تاریخ ۳۴ ساله انقلاب اسلامی روزهای باشکوه بسیاری در اذهان ملت ایران نقش بسته که یکی از درخشان ترین آنها ۱۹ بهمن ۵۷، روزی است که فرماندهان نیروی هوایی با امام راحل بیعت کرده و شور مضاعفی در آحاد ملت به وجود آوردند و با این اقدام خود آخرین تارهای پوسیده نظام شاهنشاهی را از هم گسستند.

فرجی با بیان اینکه رشادت های خلبانان نیروی هوایی طی هشت سال دفاع مقدس همواره نقطه اتکا و امیدواری ملت ایران بوده تصریح کرد: مردم ایران امنیت و آرامش کنونی خود را مدیون چنین نیروی هوای مقتدری هستند و این نیرو به طور قطع بر پیشانی مقاومت و حماسه طی دوران انقلاب می درخشد.

وی خاطر نشان کرد: در نظر سنجی های صورت گرفته بین نوجوانان ایرانی، خلبانی هواپیماهای جنگی یکی از پنج شغل انتخابی افراد شرکت کننده در نظر سنجی بود که نشان می دهد مردم ایران از حماسه آفرینی های خلبانان نیروی هوایی تاثیر بسیاری گرفته و آنان را الگویی برای خود انتخاب کرده اند./پ۲ 


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.