مراسم تجلیل از جوکار به دلیل قرار گرفتن در لیست افراد تحریم شده از سوی انگلیس برگزار می‌شود

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

مراسم تجلیل از نماینده یزد به دلیل قرار گرفتن در لیست افراد تحریم شده توسط دولت استعمارگر انگلیس امشب برگزار می‌شود.

به گزاش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران مراسم تجلیل از محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد به دلیل قرار گرفتن در لیست افراد تحریم شده توسط دولت استعمارگر انگلیس برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش این مراسم که به صورت خودجوش از طرف مردم صورت می‌گیرد هم زمان با نماز مغرب و عشا امروز ۲۹ فروردین ماه در شهرستان یزد برگزار خواهد شد.

قابل ذکر است مکان مراسم مسجد امام زاده جعفر یزد واقع در بلوار امامزاده جعفر این شهرستان قرار دارد.
  
اضافه می‌شود اخیرا دو نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی (محمدصالح جوکار و حجت‌‌آلله سوری) از سوی دولت استعماری انگلیس در لیست افراد تحریم شده قرار گرفتند.
  
گفتنی است به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران در لحظات پایانی دویستمین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در روز چهارشنبه (۲۷ فروردین ماه)، مجلس بار دیگر شاهد طنین‌انداز شدن شعار مرگ بر انگلیس بود.

براساس این گزارش در پی تحریم “محمدصالح جوکار” و “حجت‌الله خدایی‌سوری” اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نمایندگان در صحن علنی به این اقدام روباه پیر واکنش نشان دادند.

محمدصالح جوکار در اخطار قانون اساسی ضمن محکومیت این اقدام گفت: انگلیس در قد و قواره‌ای نیست که بخواهد در امور داخلی سایر کشورها دخالت کند.

وی افزود: ما خواهان حمایت انگلیس نیستیم و به فرمایش حضرت امام خمینی (ره) بدبختی آن روزی است که دشمنان ما از ما حمایت کنند.

نماینده مردم یزد تصریح کرد: انگلیسی‌ها فراموش کرده‌اند که سال‌ها مردم دنیا را تحریم کرده و امروز نیز جنایت آنها در سوریه مشهود است به صورتی که از کشتار زنان و کودکان توسط صهیونیست‌ها و تروریست‌ها حمایت می‌کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ضمن محکومیت مجدد اقدام وزارت دارایی و امور خارجی انگلیس مبنی بر تحریم دو نماینده ایران و قرار دادن نام آنها در لیست ناقضان حقوق بشر گفت: از وزارت امور خارجه می‌خواهیم ضمن محکومیت این اقدام لیستی از جنایات دولت انگلیس منتشر کند.

همچنین پس از اخطار نماینده یزد، محمدرضا باهنر که در غیاب لاریجانی ریاست بخش پایانی جلسه علنی را برعهده داشت گفت: اگر بخواهیم به جنایات انگلیس اشاره کنیم طومار بلندی تهیه خواهد شد.

نائب رئیس مجلس خطاب به جوکار و خدایی سوری گفت: این از افتخارات شماست که در چنین لیستی قرار گرفتید و ما به شما تبریک می‌گوییم.

در پایان نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حمایت از دو همکار خود و مخالفت با اقدامات ضد ایرانی انگلیس شعار مرگ بر انگلیس سردادند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.