مراسم ترحیم عالم ربانی و معلم اخلاق آیت الله خوشوقت برگزار شد

۰۷م اسفند ،

30741_970.jpg

مراسم ترحیم و بزرگداشت عارف بالله و معلم اخلاق، آیت الله حاج شیخ عزیز الله خوشوقت (رضوان الله علیه) عصر یک‌شنبه از سوی حضرت آیت الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این مراسم که با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی، اعضای خانواده و بستگان و شاگردان آیت الله خوشوقت، رییسان قوا، رییس مجلس خبرگان رهبری، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، علما و روحانیون، مسوولان کشوری و لشکری و اقشار مختلف مردم برگزار شد، قاریان قرآن کریم آیاتی از کلام الله مجید را تلاوت کردند و سپس مداحان اهل بیت در رثای حضرت سید الشهدا علیه السلام و در سوگ رحلت مرحوم آیت الله خوشوقت به مرثیه سرایی پرداختند.

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین صدیقی در سخنانی با اشاره به زندگی و سلوک عرفانی و تربیتی آیت الله خوشوقت گفت: این عالم ربانی انسان مهذّبی بود که خود را در مسیر نسیم رحمت الهی قرار داد و تا پایان عمر با برکت خود از این مسیر نورانی خارج نشد.

وی هم‌چنین با اشاره به تأکیدات آیت الله خوشوقت بر مراقبه در گفتار و رفتار و پرهیز از گناه افزود: روش تربیتی آیت الله خوشوقت در تربیت نفوس مستعد یک الگوی کامل برای معلمان اخلاق و معرفت است.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.