مراسم تودیع و معارفه دو مدیر تئاتری برگزار شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، قادر آشنا مدیر اداره کل هنرهای نمایشی ایران امروز (یکشنبه) ضمن تقدیر و تشکر از بهزاد صدیقی و محمد مهدی خاتمی گفت: روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی ویترین مجموعه محسوب می شود که صرفا به بیان دستاوردها و فعالیت های بسنده نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه ابراهیم گله دارزاده از افراد تئاتری محسوب می شود و کارنامه خوبی در عرصه تئاتر دارد افزود: امیدوارم گله دارزاده با همراهی خاتمی در انجمن هنرهای نمایشی حضور موفقی داشته باشند.

در ادامه پیمان شریعتی گفت: می خواهیم پیش از این که روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی محسوب شویم، روابط عمومی تئاتر باشیم.

محمد مهدی خاتمی مدیرعامل اسبق انجمن هنرهای نمایشی ایران هم با اشاره به هفت ماه فعالیت خود در انجمن عنوان کرد: این هفت ماه فعالیت برایم بسیار لذت بخش بود؛ چرا که همواره در کنار خانواده تئاتر بودم.

گله دارزاده مدیرعامل جدید انجمن هنرهای نمایشی خاطر نشان کرد: قادر آشنا جدا از این که مدیر است، یک انسان آزاده، جانباز و الگویی برای بنده محسوب می شوند.

وی با بیان این که قهر ناخواسته ای میان هنرمندان تئاتر به وجود آمده است، افزود: بخشی از این قضیه به وجود حاشیه ها و زرد بودن برخی رسانه ها بر می گردد و بخشی هم به عملکرد خود ما در این حوزه مربوط می شود که با شناختی که از آشنا دارم می دانم که دست ما را باز می گذارند تا این حس آشتی بار دیگر برقرار شود.

در پایان نیز از فعالیت های بهزاد صدیقی و محمد مهدی خاتمی قدردانی به عمل آمد و قادر آشنا لوح سپاسی را به آن ها اهدا کرد.

شهرام کرمی مدیر تالار هنر، علی اکبر طرخان مدیر امور بین الملل اداره کل هنرهای نمایشی، محمود فرهنگ مدیر دفتر تئاتر دینی اداره کل هنرهای نمایشی، مهدی شفیعی معاون مالی اداری اداره کل هنرهای نمایشی، مجید امرایی مدیر دفتر تئاتر خیابانی، مریم معترف مدیر اداره تئاتر، نصرالله قادری مدیر انتشارات نمایش، وحید لک مدیر هماهنگی امور استان ها، جواد مستخدمی خزانه دار و عضو هیأت مدیره انجمن هنرهای نمایشی، اتابک نادری، مهدی حاجیان مسئول دبیرخانه جشنواره ها و محمدرضا الوند رئیس شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش از جمله افراد حاضر در این نشست بودند.

فراهنگ**۹۲۶۶**۱۵۸۸

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۴۲۰۲۲


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.