مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی؛جمعه در سراسرکشور

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از واحد مرکزی خبر در تاریخ سهشنبه ۹ آبان ۹۱،

 به گزارش تفسیری واحد مرکزی خبر رئیس ستاد برگزاری مراسم سیزده آبان در نشست خبری با اعلام این خبر گفت: این راهپیمایی در تهران از محل برگزاری نمازجمعه در دانشگاه تهران iبه دو سمت میدان انقلاب و میدان فلسطین iبه شکل گسترده و دشمن شکن برپا می گردد.

 اصغر آبخضر افزود: در تهران مراسم ویژه ای نیز از ساعت ۱۰ تا ۱۱ و ۳۰ دقیقه مقابل درب اصلی لانه جاسوسی سابق آمریکا در خیابان طالقانی تقاطع خیابان شهیدمفتح با حضور گسترده قشرهای مختلف مردم iبه ویژه دانشجویان و دانش آموزان برگزار خواهد شد.

این مراسم با حضور تشکل های مختلف دانش آموزی و دانشجویی با لباس های متحدالشکل و نمادهای ویژه هر تشکل و با سردادن شعارهای ضداستکباری برپا می گردد.

قرائت بیانیه های دانش‌آموزی و دانشجویی پیرو اجرای سرود همگانی دانش آموزی، قرائت قطعنامه سراسری با مضمون آخرین مواضع ملت ایران و سخنرانی سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین از دیگر بخش های این مراسم است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: ستادهای سیزده آبان در دفاتر این شورا در کشور برنامه های متنوعی طراحی نموده و سخنرانان برای ایراد سخنرانی در راهپیمایی و پیش از خطبه های نمازجمعه iبه استانها اعزام شده اند.

زنگ مبارزه با استکبار جهانی

آبخضر همچنین گفت: زنگ مبارزه با استکبارجهانی فردا ساعت ۱۰ صبح همزمان در مدارس کشور نواخته می گردد؛ بیش از ۸۰ خبرنگار و عکاس خارجی و بیش از ۲۵۰ خبرنگار، عکاس و تصویربردار داخلی مراسم روز ملی مبارزه با استکبارجهانی را پوشش خبری می دهند.

رئیس ستاد برگزاری مراسم سیزده آبان چاپ و توزیع کتابچه روشنگری با موضوع یوم الله سیزده آبان و تسخیر لانه جاسوسی،  میان دانش آموزان کشور و چاپ و انتشار یافتن اقلام تبلیغاتی و ویژه نامه های نشریات و مطبوعات کثیرالانتشار کشور را از دیگر اقدامات برشمرد.

آبخضر گفت: امسال آثار باقیمانده لاشه بالگردهای سرنگون شده آمریکا در صحرای طبس در محل لانه جاسوسی سابق آمریکا iبه نمایش گذاشته می گردد.

وی انتشار یافتن ویژه نامه های دانش آموزی و دانشجویی با موضوع سیزده آبان و شهدای دانش آموز و دانشجو، برگزاری نشست های دانشجویی و کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه ها و موضوع استکبارستیزی و برگزاری میزگرد دانشجویی با حضور نمایندگان تشکل های دانشگاهی را در روز چهارشنبه دهم آبان در محل لانه جاسوسی سابق آمریکا  از دیگر برنامه ها برشمرد.

آبخضر گفت: نشست “انقلاب دوم”، “نماد استکبارستیزی دانشجویان” با حضور کارشناسان دانشگاهی در محل لانه جاسوسی سابق برگزار و اسناد منتشرشده دانشجویان پیرو خط امام و فاتح سفارتخانه سابق آمریکا بازخوانی می گردد.

وی ایجاد زمینه بازدید دانشجویان و دانش آموزان از نمایشگاه ادوات جاسوسی آمریکایی ها در لانه جاسوسی، برگزاری نمایشگاه بصیرت و نمایشگاه عکس با موضوع استکبارستیزی و یوم الله سیزده آبان در محل لانه جاسوسی را از دیگر برنامه ها iبه مناسبت سیزده آبان بیان نمود.

رئیس ستاد برگزاری مراسم سیزده آبان با اشاره iبه اقدام اخیر استکبارجهانی در اهانت iبه ساحت پیامبر اعظم(ص) و شکل گیری دور تازه کشتار و آواره نمودن مسلمانان مظلوم میانمار با اقدام تندروهای بودایی، مراسم امسال روز ملی مبارزه با استکبارجهانی را بسیار مهمتر از سال های پیش دانست و با تاکید بر حضور قشرهای مختلف مردم در این راهپیمایی، حمایت از مسلمانان میانمار را جزو برنامه های امسال این مراسم ملی دانست.

IRIBNews RSS TopNews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.