مراسم رونمایی آلبوم «دُروج» برگزار شد

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

مراسم رونمایی آلبوم دروج (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

مراسم رونمایی آلبوم دروج (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

موسیقی – سودا مولائی: مراسم رونمایی، معرفی ، نقد و بررسی آلبوم دُروج به آهنگسازی سهیل مخبری، روز یکشنبه (دوازدهم آبان ماه) در محل دفتر اصلی موسسه فرهنگی هنری آوای باربد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار موسیقی ، این مراسم طبق ساعت مقرر، با حضور خبرنگاران، مسئولان موسسه ی آوای باربد، کارشناسان، بهنام معیریان صدابردار مجموعه و سهیل مخبری آهنگساز اثر، آغاز شد.

مراسم در ابتدا با صحبتهای دکتر حسین ارگانی و خواندن متنی از استاد اردشیر کامکار و همینطور معرفی ایشان از سهیل مخبری آغاز شد و در ادامه مخبری با اشاره به نقل از های قبل خود در مورد این اثر مطالبی دقیق تر و جزئی تر در مورد کار و نحوه ی شکل گیری و ساخت قطعات که همگی ساخته های شانزده تا بیست و دو سالگی وی می باشند؛ صدابرداری و همینطور شیوه ی اصلی و دقیق ضبط دُروج بیان کرد.

همچنین قطعات رستاخیز، رَستن و اُردی بهشت در لحظات مختلف نشست با توضیحاتی دقیق و تکمیلی توسط مخبری در سالن پخش شدند.

در ادامه بهنام معیریان، صدابردار اثر، با بیان اینکه دُروج تجربه ای متفاوت در موسیقی اصیل ایرانی خواهد بود؛ به جزئیات ضبط و روزهای کار در استودیو با سهیل مخبری اشاره کرد، او مخبری را موزیسینی جوان اما پر حوصله و صبور خطاب کرد و همچنین افزود: صداهای تولید شده در این اثر با استفاده از کمترین افکت ها و تکنیک های غیر معمول در صدابرداری و کاملا توسط شیوه ی خاص نوازندگی مخبری، طراحی و نواخته شده اند و کاملا اصیل اند.

در ادامه، جلسه با پاسخ به بعضی سوالات از قبیل برنامه های بعدی سهیل مخبری در زمینه ی ضبط و اجرا ی زنده ی آثار وی پیش رفت که در این موارد مخبری اظهار داشت : ضبط آلبوم دوم خود را از هفته ی اول دی ماه سال جاری ، و اجرا ی زنده ی آلبوم دروج را در اوایل تابستان سال آینده در برنامه ی کاری خود دارد.

در پایان، با امضای سی‌دی دُروج، عکس یادگاری و آرزوی آینده ای درخشان، فعالیت مستمر و تولیدات ارزشمند و روز افزون برای این هنرمند جوان کشور از طرف مسئولین موسسه ی آوای باربد، مراسم به اتمام رسید.

در ادامه هم می توانید عکسهای این مراسم را از ممتاز نیوز دنبال کنید.

منبع: موسیقی Musiceiranian.ir


موسیقی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.