مراسم سالگرد آیت الله حق شناس در دانشگاه تهران برگزار می شود

به گزارش خبرنگار معارف ایرنا، در این مراسم که به همت موسسه ایمان ماندگار از ساعت ۱۵ تا ۱۷ برپا می شود، آیت الله ‘سید عبدالله فاطمی نیا’ استاد اخلاق و حجت الاسلام ‘سید محمدحسن ابوترابی فرد’ نماینده مجلس شورای اسلامی درباره شخصیت آیت الله حق شناس سخنرانی خواهند کرد.

همچنین روز پنجشنبه برای پاسداشت مقام آیت الله حق شناس دو مراسم در دارالشفای قم برگزار خواهد شد که در نوبت صبح آیت الله ‘عبدالله جوادی آملی’ مفسر قرآن و آیت الله ‘رضا استادی’ استاد حوزه علمیه قم و در مراسم بعداز ظهر آیت الله ‘محمدتقی مصباح یزدی’ و آیت الله ‘سید محسن خرازی’ استاد حوزه علمیه قم در مقام و منزلت آیت الله حق شناس به سخنرانی خواهند پرداخت.

آیت الله حق شناس از استادان بزرگ اخلاق و برجسته حوزه علمیه تهران بود که علاوه بر تدریس علوم حوزوی و اخلاق، به زبان‌های فرانسه و انگلیسی نیز مسلط بود.

این استاد اخلاق در اول مرداد ۱۳۸۶ در سن ۸۶ سالگی دار دنیا را وداع گفت و پیکر پاکش را پس از تشییع در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به خاک سپردند.

مجموعه سه جلدی کتاب ‘ز ملک تا ملکوت’ شامل متن سخنرانی ها، تصاویر و همچنین دستور و آداب زیارت عاشورای مخصوصه معروف از این عارف در دسترس علاقمندان است.

فراهنگ**۱۰۰۳**

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۵۷۴۲۰


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.