مراسم پایانی جشنواره جوانه؛ ۳۰ مهر

تهران / واحد مرکزی خبر / فرهنگی /۰۷/۲۵
پنج جوان نخبه کشور۳۰مهر همزمان با مراسم پایانی دومین جشنواره جوان و رادیو (جوانه) معرفی می شوند.
به گزارش خبرنگار ما؛‌ دبیر جشنواره جوانه رادیو جوان در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: صاحبان۴۴ اثر برتر جشنواره جوانه در بخش شنیداری شامل مشاغل مختلف رادیویی گویندگی، گزارشگری، تهیه‌کنندگی، نویسندگی، سردبیری و بازیگری؛ همچنین تهیه و تولید اثر مستند و بهترین ترانه‌سرا، خواننده و آهنگ ساز؛ همچنین در بخش غیرشنیداری شامل شعر، داستانک، وبلاگ، ایده، متن رادیویی و نقد رادیویی معرفی می شوند.
حمید رضا افتخاری افزود: از میان برگزیدگان دومین جشنواره جوانه، پنج نفر برای همکاری با رادیو جوان انتخاب خواهند شد.
وی،‌ شناخت واقع‌بینانه از نیاز مخاطب جوان و شناسایی نیروهای مستعد در حوزه برنامه‌سازی و تعمیق شناخت مخاطب از رادیو و ویژگی‌های آن را از اهداف اصلی این جشنواره برشمرد.
دبیر جشنواره جوانه با اشاره به بیش از۱۱هزار اثر رسیده به این جشنواره گفت: این آثار از همه استان های کشور به دبیرخانه جشنواره رسیده است که پس از دو مرحله داوری و انتخاب به برترین ها جوایز نفیسی شامل کمک هزینه سفر عمره و عتبات عالیات و جوایز غیرنقدی و لوح و تندیس اعطا ‌می شود.
افتخاری با اشاره به این که جشنواره از سال آینده بین‌المللی خواهد شد گفت: ‌در حال بررسی شبکه های رادیویی جهان هستیم تا دریابیم چه تعداد از این شبکه‌ها ویژه جوانان برنامه سازی می کند تا با توجه به محتوای آنها فراخوان جشنواره را تدوین کنیم.
دومین جشنواره جوانه۳۰مهر در سالن همایش های رازی با حضور اهالی رادیو و پیشکسوتان رادیویی برگزار خواهد شد.
اطلاعات مربوط به جشنواره جوانه در پایگاه اطلاع رسانی جشنواره به نشانی javanefestival.ir موجود است.
صدا و تصویر دارد


IRIBNews RSS ScientificNews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.