مراقبت های بعد از درمان به بیماران آموزش داده می گردد

۲۷م اسفند ،

بیمارستان خاتم الانبیا به بیماران خود مراقبت های بعد از درمان را به طور اصولی آموزش می دهد که این امر می تواند الگوی مناسبی برای سایر بیمارستانها باشد.

دکتر کولیوند رئیس بیمارستان خاتم الانبیا در گفتگو با خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران گفت: در این بیمارستان قسمتهای درمانی آقایان و خانم ها به صورت مجزا می باشد و میزان رضایت مندی بیماران طبق ارزیابی ها ۶۰ درصد عالی، ۳۰ درصد خوب و مابقی پیشنهادهایی است که بیماران به این بیمارستان در جهت ارتقا کیفیت خدمات درمانی می گویند.
 
وی افزود: در این بیمارستان ۱۵۵۰ پرسنل مشغول به کار می باشند که از این تعداد ۶۰۰ پزشک به انجام خدمات درمانی مشغول می باشند و در حدود ۲/۳ این آمار نیز تیم پرستاری بیمارستان را تشکیل می دهند.
 
وی به وضعیت تجهیزات پزشکی این بیمارستان اشاره کرد و یادآور شد: در حال حاضر تازهترین سیستم های ام آر آی و آخرین تکنولوژی آندوسکوپی و کولونوسکپی در این بیمارستان موجود می باشد و در زمینه ام آر آی نیز دانش حتی این سیستم را انتقال داده ایم و قراردادهایی را در این زمینه منعقد کرده ایم.
 
وی به تعاملات تخصصی این بیمارستان اشاره کرد و اظهار داشت: هر ماهه تعدادی از پزشکان مجرب و کار آزموده دنیا برای انجام خدمات درمانی به این بیمارستان مراجعه می کنند و عمده آنها پزشکان ایرانی شاغل در خارج از کشور می باشند./ع۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.