مراقب باشیم حزب اللهی ها برچسب افراطی گری نخورند

به گزارش گروه وبگردی ممتاز نیوز:

مراقب باشیم که این برچسب امروز بر پیشانی افراد حزب اللهی مقاوم و …

آیت الله سید احمد علم الهدی، امام جمعه مشهد، ظهر امروز(۱۳ دی) در خطبه های این هفته نماز جمعه مشهد اشاره ای به فتنه ۸۸ داشت و اظهار کرد: برخی از رسانه ها به خصوص رسانه ملی در پوشش خبری این روز بزرگ کم لطفی کردند.

به گزارش پارسینه به نقل از شبستان؛ وی خاطر نشان کرد: مردم در سالگرد حماسه ۹ دی بار دیگر به اصحاب فتنه ثابت کردند که هنوز بیدار بوده و فتنه و فتنه گران را می شناسند.

آیت الله علم الهدی با اشاره به اینکه اقدام کسانی که در اظهارات خود در مقام حمایت از رهبری برخواستند قابل قدردانی است، تاکید کرد: حامیان رهبری باید فتنه گران را به ملت معرفی کنند.

وی ادامه داد: افرادی نیز که با بیگانگان همدست شده و وسیله ای برای بیگانگان در کشور بودند گناه نابخشودنی داشته و در برابر این نظام و ملت مسئول و محکوم هستند.

 امام جمعه مشهد با اشاره به اینکه آنچه حضرت علی(ع) را خانه نشین کرد برچسب افراطی گری بود که به خاطر امر به معروف و نهی از منکر بر پیشانی علی(ع) خورد، گفت: مراقب باشیم که این برچسب امروز بر پیشانی افراد حزب اللهی مقاوم و دلسوز نظام زده نشود.

عضو مجلس خبرگان رهبری در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه خارج شدن خط رهبری از خط امامت در زمان امام علی(ع) باعث بروز انواع فتنه ها در تاریخ اسلام شد، تصریح کرد: تمام فتنه گری ها در زمان امام علی(ع) زیر پوشش این شعار بود که علی آدمی افراطی و خشن است و با این شعار تمام فتنه گری های خود را در جامعه اسلامی انجام دادند.


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. ahmad:

    باسلام. درود بر ایت الله علم الهدی یار دیرین امام و رهبری خوب و بجا هشدار دادید حزب الله پا به پای رهبریست و بهانه دست دشمن و اهریمنان داخلی و خارجی نمی دهد.خدایا خدایا تا انقلاب مهدی(عج) از نهضت خمینی (ره)محافظت بفرما خامنه ای رهبر به لطف خود نگه دار امین یا رب العالمین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.