مربی تیم فوتبال سپاهان: پرسپولیس و استقلال مدعی قهرمانی هستند

‘علیرضا مرزبان’ که به همراه دیگر اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم سپاهان اصفهان برای تشکیل اردوی آمادگی این تیم به آنکارا سفر کرده است،روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود:با توجه به حمایت هایی که از دو تیم پرسپولیس و استقلال تهران می شود، این دو تیم سودای قهرمانی در فصل آتی رقابتهای فوتبال باشگاه های برتر ایران را دارند و ما نیز تلاش داریم پنجمین قهرمانی خود را در لیگ کسب کنیم .

وی افزود:با توجه به یارگیری صورت گرفته از سوی دو تیم پرسپولیس و استقلال،هدف ما این است در هفته های پایانی لیگ چهره قهرمان مشخص شود و به نظر من در فصل آتی لیگ ، چهره قهرمان در روزهای پایانی مشخص خواهد شد.

مرزبان در باره بازیکنانی که در این فصل به جمع بازیکنان تیم سپاهان اصفهان اضافه شده اند،اظهارداشت:تیم سپاهان در این فصل’ فرشید طالبی،علی احمدی،محمد باقر صاقی،میلاد زنیدپور ، محمد غلامی، عادل کلاه کج و محسن ایران نژاد’ را به خدمت گرفته است.این بازیکنان به خوبی می توانند جای بازیکنانی را که از این تیم جدا شده اند بگیرند.

وی با اشاره به مصدومیت ‘محمد غلامی’ مهاجم جدید تیم سپاهان اظهارداشت:غلامی به همراه دیگر بازیکنان تیم سپاهان به اردوی ترکیه آماده است و پس از دو هفته تمریناتش را آغاز خواهد کرد.

وی در باره بازی آتی تیم سپاهان در چارچوب مسابقات فوتبال قهرمانی باشگاه های آسیا گفت:تیم سپاهان در این چارچوب به مصاف الاهلی عربستان خواهد رفت،این دیدار،بازی سختی خواهد بود.تیم سپاهان به نمایندگی از ایران اسلامی به میدان خواهد رفت و انتظار داریم که حمایت های لازم از ما به عمل آید.

مربی تیم سپاهان اصفهان به مذاکرات این باشگاه با یک مهاجم استرالیایی اشاره کرد و گفت:مذاکراتی را با یک مهاجم استرالیایی آغاز کرده ایم و امید داریم که این بازیکن را نیز جذب کنیم .

کاروان تیم فوتبال سپاهان اصفهان،برای تشکیل اردوی آمادگی روز یکشنبه وارد آنکارا شد.

اردوی آمادگی تیم فوتبال سپاهان اصفهان، قهرمان لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران،از روز یکشنبه در مجتمع تفریحی ورزشی ‘قزلجه حمام’ در نزدیکی شهر آنکارا پایتخت ترکیه برپا شد.

مجتمع تفریحی ورزشی ‘قزلجه حمام’ در ۷۰ کیلومتری شهر آنکارا قرار دارد و دارای حمام های آبگرم همانند سرعین در استان اردبیل است.

کاروان ورزشی تیم فوتبال سپاهان اصفهان متشکل از ۳۸ بازیکن و همراه، پس از ورود به شهر آنکارا در مجتمع تفریحی ورزشی ‘قزلجه حمام’ اسکان یافت.

بازیکنان این تیم که خود را برای شرکت در مسابقات فوتبال قهرمانی باشگاه های ایران و آسیا آماده می کنند، در مدت حضورشان در این اردو زیر نظر کادر فنی، تمرینات خود را پی خواهند گرفت.

طبق برنامه ریزی صورت گرفته،تیم فوتبال سپاهان اصفهان در مدت حضور خود در اردوی شهر آنکارا، سه دیدار دوستانه نیز برگزار خواهد کرد.

‘محمدرضا رحیمی’ مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان، در روزهای پایانی اردو به جمع بازیکنان و همراهان این تیم اضافه خواهد شد.

خاورم **۲۳۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۹۸۳۶۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.