مربی تیم ملی بسکتبال : تیم نوجوانان باید سالی ۴۰ دیدار برگزار کند

به گزارش ایرنا،‌ بوبان می تو روز چهارشنبه درجمع خبرنگاران افزود: باید از فدراسیون بسکتبال ایران و سرمربی تیم ملی که مرا به عنوان همکار انتخاب کرده اند. تشکر کنم . ایرانی ها بسیار مهمان نواز و خوب هستند و می دانم که در ایران روز های خوبی خواهم داشت.

وی گفت: بسکتبال در یک جمله برای من زندگی است و با عشق و علاقه در خدمت تیم ملی ایران خواهم بود.

وی با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای تیم های ملی، تصریح کرد: برنامه ریزی خوبی داریم و باید با ایران به افتخارات بزرگی در آسیا برسیم.

وی اظهار داشت: تجربیات خوبی در اختیار دارم و در تیم های مهمی فعالیت داشته ام که امیدوارم با توجه به توان بالقوه بسکتبال ایران بتوانیم افتخارات خوبی را بدست اوریم.

مربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: برای موفقیت نیاز به عواملی چون حمایت فدراسیون، رسانه ها وهمچنین در اختیار گرفتن اطلاعات خوب از مربیان کشور داریم.

وی تاکید کرد:درهمین ورزشگاه آزادی زندگی خواهم کرد وآماده ام که هر کمکی به مربیان ایرانی برای بالا بردن سطح علمی آنان انجام دهم.

می تو در خصوص برنامه هایش برای تیم زیر ۱۶ سال، گفت: اولین کاری که باید در ایران انجام دهیم. کشف استعداد ها درتیم ملی زیر ۱۶ سال و تشکیل یک تیم قدرتمند با حضور ۲۴ بازیکن است.

وی تاکید کرد: تابستان امسال تنها در شهر تهران تمرین خواهیم کرد و در فرصت های بعدی می خواهیم کل ایران را زیر نظر بگیریم و با سفر کردن استعداد ها را بهتر بشناسیم.

مربی تیم ملی بسکتبال کشورمان گفت: اگر می خواهید در رده های پایه نتایج خوبی را کسب کنیم باید مسابقات لیگ را در زمان مناسبی به اتمام برسانیم تا بازیکنان ما درس خود را هرچه سریعتر به بهترین شکل به پایان برسانند.

این مربی در کشور های لهستان و صربستان سابقه مربیگری دارد و همچنین یک بار در میان ۵ مربی برتر اروپا قرار گرفته است.

۹۱۱۸/۱۵۹۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۳۵۶۷۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.