مربی تیم ملی کاراته بانوان: امیدوارم به اندونزی برویم

۱۱اردیبهشت،

14-10.jpg

مربی تیم ملی کاراته بانوان ابراز امیدواری کرد که این تیم بتواند در مسابقات کاراته “وان اندونزی” شرکت کند.

فریبا بداغی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: مسابقات کاراته “وان اندونزی” در سطح خوبی برگزار می‌شود و سال قبل هم تیم ما در این رقابت‌ها شرکت کره بود. خدا کند که بتوانیم در این رقابت‌ها شرکت کنیم ، چرا که در نحوه آماده سازی ملی‌پوشان و شناخت دقیق تر ما از ملی‌پوشان تاثیر بسیاری دارد.

وی افزود: می‌دانم که مشکلات مالی بسیار مشکل ساز شده، اما امیدوارم که فدراسیون که تا به حال زحمات بسیاری کشیده باز هم ما را حمایت کند. مسئولان فدراسیون تلاش بسیاری می‌کنند و امیدوارم زحمات آنها به بار بنشیند.

مربی تیم ملی کاراته بانوان در پاسخ به این سوال که اگر قرار باشد تیم به کاراته “وان اندونزی” اعلام شود چند کاراته‌کار می‌روند؟ گفت: سال قبل یک تیم ملی به این رقابت‌ها اعزام شد با ترکیب کامل بود و در هر وزن دو نفر را بردیم که امیدوارم امسال هم این طور شود و بتوانیم در هر وزن دو نفر را اعزام کنیم. البته هنوز با مسئولان فدراسیون در این رابطه صحبت نکرده‌ایم.

بداغی با اشاره به این که برنامه‌های تیم ملی به نحوی است که ملی‌پوشان بتوانند در کاراته “وان اندونزی” شرکت کنند، یادآور شد: با توجه به این که بیشتر کشورهای آسیایی در کاراته وان اندونزی شرکت می‌کنند و چند ماه دیگر هم مسابقات قهرمانی آسیا را در امارات را پیش‌رو داریم ، حضور در این مسابقات کمک بسیاری می‌کند که هم ملی‌پوشان خود را بیشتر بشناسیم و هم این که از مربیان شناخت خوبی به دست بیاوریم.

مربی تیم ملی کاراته در پاسخ به این سوال که آیا در این مرحله از اردوهای تیم ملی بیشتر مرور فن و اصلاح تاکتیک انجام خواهد شد با برنامه دیگری مد نظر دارند، اظهار کرد: بحث مرور فن جدا است، اما اصلاح تاکتیک چیزی است که در تیم ملی نباید انجام شود. معتقدم هر کس که به تیم ملی راه می یابد یعنی تمام فنون و تکنیک و تاکتیک ها را می‌داند پس نیازی نیست که وارد تیم ملی شود و آن را اصلاح کند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.