مربی تیم والیبال میزان مشهد: به ستاره‌ها اعتقادی ندارم/ با بازیکنان بی‌ادعا پیکان را بردیم

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ دوشنبه ۱۵آبان۹۱،

مربی تیم والیبال میزان مشهد پس از پیروزی مقابل تیم پر مهره پیکان گفت: شخصا به ستاره‌ها اعتقادی ندارم و همه دیدند با بازیکنان بی‌ادعا نمایش بسیارزیبایی از والیبال را ارائه دادیم.

رضا مومنی مقدم مربی تیم والیبال میزان مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار نمود: اصلا به ستاره در تیم اعتقادی ندارم. بازیکن اگر از نظر اخلاقی خوب باشد و در اختیار تیم باشد و خوب تمرین کند می‌تواند نقص تکنیکی خود را کاهش دهد و خود را به ستاره‌های مطرح برساند.

وی افزود: بازیکنان تیم میزان مشهد بی‌ادعا می باشند اما همه دیدند که والیبال را بسیار قشنگ بازی نمودند اگر هم مقابل پیکان نوسان داشتند به خاطر‌ بی‌تجربگی آنهاست، چرا که شاید میدان ندیده باشند. بسیار از بازیکنان ما سال اول یا دوم حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کنند. به هر حال امیدوارم همین روند ادامه داشته باشد و نتیجه‌ خوبی بگیریم.

مربی تیم والیبال میزان مشهد درباره عملکرد تاکتیکی تیم پیکان گفت: در غیاب آرش کشاورزی آماده، نقطه قوت تیم پیکان روی پشت خط این تیم بود و مهدی بازارگرد به عنوان یک بازیکن با تجربه و بزرگ بسیار به تیم ما فشار آورد. البته ما برای مهار حملات حریف برنامه‌ریزی نموده بودیم و تا جایی که می‌توانستیم سعی نمودیم حملات حریف را خنثی کنم. در مجموع خوب بودیم. به هر حال نقص‌هایی هست که سعی می‌کنیم آنها را برطرف کنیم.

مومنی مقدم درباره میزان آمادگی طاهر وادی پاسور تیم والیبال میزان مشهد نیز گفت: پیشا در اردوی تیم ملی سعی نمودیم وادی را تحت سیستم‌ تمرینی ولاسکو آماده کنیم. وادی پاسور جوان و آینده داری است. شخص ولاسکو هم او را زیر نظر دارد. سعی نمودیم که او را با سیستم‌ سرمربی تیم ملی تمرین دهیم. وادی هنوز قدری خام است، البته بسیار خوب کار می‌کند و فکر می‌کنم اگر قدری با تجربه شود در آینده قطعا سعید معروف و امیر حسینی دیگری برای تیم ملی خواهیم داشت.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.