مربی تیم والیبال کاله: اهل کری خوانی نیستم

۲۱م اسفند ،

borna ghasemi (10 of 18).jpg

عباس برقی در آستانه دیدار فینال لیگ برتر والیبال بین دو تیم کاله و متین ورامین گفت: امیدوارم هر تیمی بیشتر زحمت کشیده باشد پیروز شود و مطمئن باشید من اهل کری خوانی نیستم.

مربی تیم والیبال کاله در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: خوشبختانه تیم والیبال کاله بسیار خوب کار کرده است. نتیجه‌ای که حاصل شد و به فینال راه یافتیم خود بیانگر موفقیت تیم ما است. البته بسیار‌ها می‌گویند کمتر از این هم از کاله انتظار نمی‌رفت. خب، این هم نظری است، ما هم به آن احترام می‌گذاریم، ولی باید به این نکته هم توجه داشت که مگر تیمی مثل پیکان که از راهیابی به فینال باز ماند، کمتر از کاله مهره داشت؟

وی با اشاره به پیروزی مقابل پیکان افزود: ما در آمل هم می‌توانستیم پیکان را شکست دهیم. گیم اول با نتیجه‌ ۲۲ بر ۲۰ از حریف پیش افتاده بودیم که اتفاق خاصی رخ داد، نمی‌خواهم در این مورد صحبت کنم، ولی همین اتفاق سبب شد تا پیکان ست را ببرد. دو ست بعدی را هم بردیم، گاهی شاید حضور تماشاگر صرفا تاثیر مثبت در یک بازی نداشته باشد. پیکان در بازی خانگی‌اش در تهران بیشترین استفاده را از میزبانی برد. جایی را به هواداران آمل دادند که حتی شان اجتماعی تماشاگران آملی هم رعایت نشد. اما در نهایت چه اتفاقی افتاد، پیکان در نهایت بازی را واگذار کرد.

مربی تیم والیبال کاله با اشاره به بازی حساس تیمش مقابل پیکان، گفت: متین ورامین تیم کوچکی نیست. آنها دو بار پیکان را شکست دادند. این که بگویند کار تمام شده و کاله از همین حالا قهرمان است، اصلا حرف درستی نیست. سایپا در دور رفت و برگشت دو بار متین ورامین را برده بود، اما در نهایت پلی‌آف را به این تیم واگذار کرد و از فینال باز ماند. مسابقه والیبال ریاضی نیست که همیشه ۲+۲ بشود ۴٫ شرایط هر مسابقه متغیر است. مربی ممکن است اشتباه کند. والیبال امروز با دو امتیاز اختلاف تمام می‌شود و هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست.

وی دربارهٔ بازی رودر رو با متین ورامین گفت: تیم ورامین قابل احترام است. کارخانه و همه اعضای کادر فنی این تیم تجربه بسیار بسیاری در لیگ برتر والیبال دارند. همچنین بازیکنان بزرگی در این تیم بازی می‌کنند. نظری افشار سه سال متوالی تجربه حضور در فینال مسابقات لیگ برتر را دارد. این بازی برای هر دو تیم کاله و متین ورامین سخت است. من اهل کری خواندن نیستم. تنها می گویم ان‌شاءالله آن تیمی که بهتر فعالیت کرده و بیشتر زحمت کشیده است پیروز شود. در دور رفت و برگشت لیگ گاهی تیم‌هایی که زحمت کشیدند پیروز میدان نشدند و عوامل مختلفی برد و باخت‌ها را رقم زد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.