مربی تیم وزنه برداری: مدال های بیشتری در انتظار وزنه برداران ایرانی است

‘غلامرضا آسترکی’ در مصاحبه با خبرنگار اعزامی ایرنا، افزود: مرادی با لطف خدا و دعای خیر مردم، توانست امشب تلاش ها و زحمات خود و کادر فنی را در میدانی مهم به ثمر برساند و مدال طلای المپیک را برای کاروان ایران به ارمغان آورد.

وی اظهارداشت: این شروع کار ما بود و ملت ایران باید در انتظار مدال های بعدی وزنه برداران خود در بازیهای پارالمپیک باشند.

آسترکی گفت: وزنه برداران ایران بسیار آماده و با روحیه هستند و تمرینات خوب و شادابی را پشت سر گذاشته اند.

وی افزود: ورزشکاران و کادر فنی طی یک سال گذشته سختی های زیادی را متحمل شده اند و با همه وجود برای کسب موفقیت و به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس ایران در پارالمپیک تلاش کرده اند.

مربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان گفت: خوشحالم که امشب ثمره ی بخشی از این تلاش ها را با کسب مدال طلا توسط نادر مرادی دیدیم و ما این مدال را تقدیم ملت خوب ایران می کنیم.

وی در مورد مسابقات دسته ۵/۶۷ کیلوگرم که فردا(یکشنبه) برگزار می شود، اظهارداشت: روح الله رستمی نماینده کشورمان در این دسته از روحیه و آمادگی بالایی برخوردار است و امیدوارم که او نیز بتواند فردا با کسب مدالی خوشرنگ همه را شادمان کند.

آسترکی افزود: رستمی امشب در سالن اکسل لندن محل برگزاری مسابقات وزنه برداری حضور داشت و نادر مرادی را تشویق می کرد. قهرمانی مرادی روحیه و انگیزه رستمی را نیز دوچندان کرده است.

نادر مرادی وزنه بردار دسته ۶۰ کیلوگرم کشورمان شنبه شب به مقام قهرمانی پارالمپیک لندن رسید و دومین مدال طلا را برای کاروان ایران به ارمغان آورد.

مرادی با بلند کردن وزنه ۱۹۶ کیلوگرم به مقام اول دسته ۶۰ کیلوگرم رسید و ورزشکاران نیجریه و چین به ترتیب با ۱۸۸ و ۱۸۵ کیلوگرم دوم و سوم شدند.

۱۱ ورزشکار در دسته ۶۰ کیلوگرم رقابت های وزنه برداری پارالمپیک که در سالن اکسل لندن برگزار شد، حضور داشتند.

جمهوری اسلامی ایران هم اکنون با دو مدال طلا و یک برنز در رده چهاردهم جدول توزیع مدال های بازیهای پارالمپیک ۲۰۱۲ قرار دارد.

اروپام**۱۵۹۲**۳۴۵

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۳۰۴۰۲۳


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.