مربی مشهور ایران در آستانه محرومیت

یکی از مربیان منشوری که مشهور به دلالی بازیکنان است، به احتمال فراوان بار دیگر با محرومیتی سنگین مواجه خواهد شد.

به گزارش ممتازنیوز، یکی از مربیان منشوری که مشهور به دلالی بازیکنان و دخالت در نتایج دیدارها با استفاده از اهرم های غیر قانونی است، فصل گذشته توانست به دلایلی نامعلوم، در لیگ دسته اول آزادگان فعالیت کند. در همین دوره بود که تخلفات فراوانی درباره دلالی مجدد وی و تخلفاتی جدید از وی توسط نهادهای نظارتی به ثبت رسید.
اکنون که شماری از مبارزین در راستای فوتبال پاک از فدراسیون رفته و مدیریت کنونی نیز به دلایلی عجیب، قصد ادامه این روند را ندارد (این نکته خود موجب شائبه ها و نگرانی هایی شده است)، این فرد که مبالغ قابل توجهی را از این راه کسب کرده، عرصه را برای آغاز دور جدیدی از فعالیت های نادرست خود باز می بیند.
اما یک نهاد نظارتی، در راستای گزارش ها و تحقیقاتی که درباره اقدامات متخلفانه وی دریافت کرده، قصد دارد بار دیگر این مربی را منشوری کند. شنیده می شود، بنا بر این است تا وی حق فعالیت در فوتبال را نداشته باشد تا با تعلل مدیریت فعلی فدراسیون، این فسادستیزی با مفرهایی همراه شود.
این مربی- دلال مشهور با برخی عوامل فاسد فوتبال که سابقه برخورد از سوی نهادهای نظارتی را دارند، همکاری نزدیکی دارد. در حقیقت، وی ابزاری برای تخلفات این دلال بد نام است که خود را باند قدرتمندی در این رشته ورزشی می داند.

سایت خبری تحلیلی آتی نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.