مرجع تصمیم‌گیرنده دربارهٔ مذاکره ایران و آمریکا مقام معظم رهبری است

۱۳م اسفند ،

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در ارتباط با مذاکره ایران و آمریکا مرجع تصمیم‌گیرنده مقام معظم رهبری است.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، “سردار محمدرضا نقدی” در حاشیه نشست بررسی اقتصاد مقاومتی، در جمع خبرنگاران با اشاره به طرحی که در آمریکا بررسی می‌شود تا سپاه پاسداران را در لیست تروریست‌ها قرار دهد، اظهار داشت: آن‌چه مسلم است در دنیا کشوری تروریست‌تر از آمریکا وجود ندارد، لذا سپاه افتخار می‌کند که از طرف رژیم جنایتکار تروریستی که دستش به خون مردم پنج قاره آغشته است، تروریست محسوب شود.

وی در ارتباط با پیشنهاد مذاکره مستقیم بین آمریکا و ایران تصریح کرد: آمریکا از اول انقلاب به دنبال مذاکره با ایران بوده و طی مراحل بسیاری از جمله از زمان “مک فارلین” این روند را پیش گرفته، اما در تاریخ هیچ‌گاه رفتار آمریکا نسبت به ایران همانند حال حاضر خصمانه و سختگیرانه نبوده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ارتباط با استقبال دیپلمات‌های ایرانی از مذاکره ایران و آمریکا اظهار داشت: دیپلمات‌ها از اول انقلاب از این مسئله استقبال کرده‌اندو این مسئله شاید به این سبب است که تجزیه و تحلیل درستی نسبت به این موضوع نداشتند.

سردار نقدی در ادامه تاکید کرد:‌ در ارتباط با مذاکره ایران با آمریکا مرجع تصمیم‌گیرنده، مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به فرمایشات امام(ره) دربارهٔ روابط ایران و آمریکا خاطرنشان کرد: ما با آمریکا هیچ‌گاه مذاکره نمی‌کنیم و تا آخر پای این حرف ایستاده‌ایم، مگر اینکه آمریکا آدم شود و شرط آن این است که آمریکا نیروهای خود را از منطقه، قطر، بحرین و ژاپن خارج ببرد،‌ مواضعش نسبت به لبنان تغییر کند و حقوق مردم فلسطین را به رسمیت بشناسد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در رابطه با هدف آمریکا از طرح مذاکره ایران با آمریکا گفت: هدف آمریکا تاثیرگذاری بر روی انتخابات است و قصد دارد روی اشخاصی که مواضع نرم‌تری دارند، تاثیر بگذارد.

انتهای پیام/ش


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.