مردانی: از ۱۰۰ امتیاز پیش رو به راحتی نخواهم گذشت/ حریفانم را به خوبی می‌شناسم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

نوشته شده در تاریخ ۰۵/آذر/ – ۱۰:۰۱ و در حوزه های ورزشی – ۰ نظر

در گفت‌وگو با آنا

خبرگزاری : ملی‌پوش تیم ملی تکواندو ایران درباره مسابقات پیش روی خود در گردندپریکس و جام جهانی اظهار کرد: از کسب این ۱۰۰ امتیاز به راحتی نخواهم گذشت.

سجاد مردانی در گفت‌وگو با سرویس ورزشی سایت خبری ممتازنیوز، در آستانه برگزاری مسابقات فینال گرندپریکس ، درباره وضعیت اردوی تیم ملی تکواندو اظهار کرد: به دلیل فشردگی مسابقات گرندپریکس نزدیک به یک سال و نیم است که به صورت مستمر در اردوی شبانه‌روزی هستیم و همیشه در شرایط آمادگی به سر می‌بریم زیرا این مسابقات به نحوی برگزار می‌شود که به طور میانگین هر یک ماه تا یک ماه ونیم، یک مبارزه در این مسابقات داشته‌ایم.

وی ادامه داد: این مسابقات از تمام جهات از اهمیت زیادی برخوردار است.هم از لحاظ امتیازی و هم از لحاظ موقعیت رنکینگی در جدول رده‌بندی برترین تکواندوکاران جهان. خوشبختانه با پشت سر گذاشتن دوره‌های خوب تمرینی آماده حضور در فینال این مسابقات هستیم.

مردانی درباره میزان شناخت خود از حریفانش در این مرحله از مسابقات، با بیان اینکه ۸ نفر برتر دنیا در هر وزن در این مسابقات حضور دارند، گفت: خوشبختانه جدول این مسابقات مشخص است و هر تکواندوکاری حریف خود را می‌شناسد. من با همه حریفانم پیش از این مبارزه کرده‌ام و شناخت کاملی از آنها دارم. از طرفی با دیدن فیلم مبارزات آنها و آنالیز کردن حریفان شناخت ما کامل تر هم شده است.

ملی‌پوش وزن +۸۰ کیلوگرم  تکواندو ایران با اشاره به این مطلب که باید در این مسابقات بهترین نتیجه ممکن را کسب کنم، افزود: این مسابقات برای من بسیار مهم است و به هیچ قیمتی حاضر نیستم که از ۸۰ امتیاز این مسابقه بگذرم. باید در این رقابت‌ها بهترین نتیجه را کسب کنم تا هم برای المپیک امتیاز جمع‌ کرده باشم و هم جایگاهم را در رنکینگ جهان تثبیت کردم و با خیال راحت مسابقات سال ۲۰۲۴ را آغاز کنم. امیدوارم که دست پر از این مسابقات بازگردم.

مردانی درباره برگزاری مسابقات جام‌جهانی تکواندو که در مکزیک برگزار خواهد شد، گفت: پس از انجام مبارزاتم در گرندپریکس به اردوی تیم ملی برای مسابقات جهانی ملحق خواهم شد. این مسابقات هم ۲۰ امتیازی است و در صورت قهرمانی در هر دو  رقابت می‌توانم با کسب ۱۰۰ امتیاز برای حضور در المپیک ریو گامی اساسی برداشته باشم.

وی در پایان با ابراز امیدواری از شرایط فعلی تیم تکواندو و بیان اینکه به دلیل حضور هر ۴ وزن در المپیک می‌توان برای حضور در این مسابقات امیدوار بود، گفت: از آنجا که حضور در المپیک به رنکینگ تکواندو کار هم وابسته است، شک نداشته باشید که افرادی راهی این مسابقات خواهند شد که شایستگی حضور در آن را دارند.

انتهای پیام/

 

خبرگزاری آنا – ورزشی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.