مردان با مریخی ها دوست می شوند، زنان با ونوسی ها!

۲۷خردادماه،

وقتی به تصادف های رفتاری مردان و زنان در دوستی توجه کنیم خواه با ناخواه به این فکر می افتیم که آیا دوستی های مردانه بهتر از زنانه است؟ و به طور کلی کدام یک درست رفتار می کنند؟

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران؛ ‌آیا زنها بیش از حد دربارهٔ عواطف شان صحبت می کنند یا مردها به اندازه کافی عاطفی نیستند که در واقع نمی توان گفت کدام به دیگری برتری دارد.

از نظر ساختار مغز، در زن ها پلی از الیاف عصبی بسیار ضخیم وجود دارد که دو طرف مغز را به هم متصل می کند بنابر گفته بعضی از محققان این پل کمک می کند تا اطلاعات در دو نیمکره مغز زنان به راحتی حرکت کند. این پل با برقراری ارتباط قوی سبب می گردد آنها احساسات خود را بهتر درک کنند ولی پل ارتباطی در مردها بسیار باریک است مغز زنان از نظر ترشح مواد شیمیایی اندکی با مردان تفاوت دارد.

علاوه بر این تفاوت های شیمایی مغز زنان و مردان، اجتماع نیز از مردان و زنان توقع دارد رفتاری متفاوت از یک دیگر داشته باشند.

اگر چه خانم ها مدام گله می کنند که مردها در روابطشان عاطفی نیستند اما وقتی می بینید آن ها با دوستانشان دربارهٔ چیزی غیر از ورزش، ابزار کار یا بازی ویدویی صحبت می کنند نگران می شوند.

مردان و زنان می  توانند از یک دیگر بیاموزند و رفتارهای متعادلی داشته باشند با این حساب چه مرد باشید چه زن باز هم می توانید از بودن در کنار دوستان تان لذت ببرید چون در بیشتر مواقع دوستان خوب موهبت زندگی می باشند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.