مرداک سوژه فیلم شد/ نمایش رسوایی شنود تلفن‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس، این فیلم براساس قصه کتاب پرخواننده هارولد ایوانز به نام «دوران خوب، دوران بد» ساخته می‌شود.

ایوانز در این کتاب به شرح روابط کاری خود با مورداک در زمانی که در نشریه تایمز کار می‌کرد، می‌پردازد. وی برای ۱۴ سال سردبیر نشریه ساندی تایمز بود.

زمانی که وی از سمت خود استعفا داد گفت مرداک همیشه سعی داشت دیدگاه‌های خود را بر وی و نشریه تحمیل کند و استقلال کاری او را گرفته بود.

هنوز کار نگارش فیلم‌نامه نسخه سینمایی کتاب ایوانز شروع نشده است، اما تهیه‌کنندگان فیلم ابراز امیدواری می‌کنند کلید فیلم‌برداری آن اواخر سال جاری میلادی زده شود.

تهیه‌کنندگان انگلیسی فیلم به دنبال یک شریک تولید آمریکایی می‌گردند تا امکان اکران عمومی بهتری برای فیلم در این قاره پیدا کنند.

در حالی که آن‌ها جست‌وجو برای بازیگران دو نقش ایوانز و مرداک را آغاز کرده‌اند معلوم نیست نام فیلم همان نام کتاب خواهد بود یا با نام تازه‌ای جلوی دوربین می‌رود.

مرداک تایمز را در سال ۱۹۸۱ خریداری کرد و این کار او بحث و جنجال زیادی در کشور انگلستان به پا کرد. این مرد ثروتمند اصلیتی استرالیایی دارد.

قرار است یکی از فیلم‌سازان سرشناس و غیرمتعارف صنعت سینمای انگلستان، کارگردانی این درام اجتماعی پرتنش و افشاگرانه را به عهده بگیرد.

اهل فن از این فیلم شرح حال‌گونه به عنوان یکی از کارهای جنجالی و پرسروصدای سال آینده دنیای سینما اسم می‌برند و عقیده دارند مرداک علیه آن موضع‌گیری خواهد کرد.

طبق پیش‌بینی تحلیل‌گران سینمایی، این فیلم با قصه و حال و هوایی که دارد یکی از رقبای اصلی دور بعدی مراسم اسکار در رشته‌های اصلی اهدای جوایز خواهد بود.

اخبار اخبار جذاب

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.