مردم ایران فرزند رمضان و محرم‌اند و هیچگاه از تهدید و تحریم نمی‌هراسند

فروردین ۱۴۰۳

آیت‌الله شبستری در واکنش به ادعای اخیر “جان کری”؛

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه باید به تحریم‌ها و تهدیدها بی‌اعتنا بود، گفت: مردم ایران فرزند رمضان و محرم‌اند و هیچگاه از تهدید و تحریم نمی‌هراسند.

“آیت‌الله محسن شبستری” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، دربارهٔ اظهارات اخیر “جان کری” مبنی بر عدم حمایت ایران از سوریه و لبنان، اظهار داشت: از ابتدای مذاکرات کاملا مشخص و قابل پیش‌بینی بود که آمریکایی‌ها به تعهدات خود پایبند نیستند و به دنبال بهانه‌جویی خواهند بود.

وی با بیان اینکه ماهیت آمریکا با اظهارات مقاماتش بیش از پیش آشکار شد، گفت: دستگاه دیپلماسی کشور باید پاسخ لازم را به مقامات آمریکایی‌ که در راستای مذاکرات بار دیگر عهدشکنی کردند را بدهد.

امام جمعه تبریز به ادعای “شیمون پرز” مبنی بر علاقه به ملت ایران و تمایل به دیدار با رئیس‌جمهوری کشورمان، اشاره و تصریح کرد: شیوه بیان و ادبیات اشخاص متفاوت است اما “الکفر من‌الواحد”مسئله‌ای است که همواره باید مدنظر ما باشد و ادعای آنها برای دیدار با رئیس‌جمهوری کشورمان نشان‌دهنده‌ی خصومت دیرینه‌ی آنها است.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: ملاک ما در عمل و رفتار، اظهارات مقامات اسرائیلی است که بارها از طریق رسانه ملی منعکس شد.

آیت‌الله شبستری با تاکید براینکه بیان دشمن با عملش مغایرت دارد، گفت: باید منتظر عملکرد دشمنان دربارهٔ ادعاهایی که مطرح می‌کنند، باشیم و سپس از طریق دستگاه دیپلماسی به آنها پاسخ دهیم.

وی به تاثیر اعمال تحریم‌ها بر اقتصاد ایران اشاره و خاطرنشان کرد: اگر آمریکا براساس حرف‌هایی که به زبان آورده، عمل کند ملت و کشور ایران با در پیش گرفتن اقتصاد مقاومتی راه خود را در جهت توسعه کشور ادامه می‌دهند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه باید به تحریم‌ها و تهدیدها بی‌اعتنا بود، تصریح کرد: مردم ایران فرزند رمضان و محرم‌اند و هیچگاه از تهدید و تحریم نمی‌هراسند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.