مردم با پرداخت ۶ میلیون تومان بیمه سرطان می‌شو‌ند‌

۱۴اردیبهشت،

دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور اعلام کرد: با هماهنگی‌های انجام شده، بیمه‌ای را پیش‌بینی کرده‌ایم که همه مردم از دارا و ندار با پرداخت تدریجی ۶ میلیون تومان در طول ۵ سال مادام‌العمر بیمه سرطان شوند و به این ترتیب در صورت ابتلا به سرطان، دیگر نگران هزینه‌های کمرشکن این بیماری نباشند.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران  به نقل از  وب دا؛ حاج آقای نیری در همایش خیرین سلامت افزود: در حوزه ناباروری زوج‌های جوان نیز ترتیبی اتخاذ شده که زوج‌های جوان با پرداخت ۱۵۰هزار تومان به مدت ۱۰سال بیمه ناباروری شده و از خدمات درمانی آن بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به عضویت ۲۵هزار خیر در این تشکیلات، گفت: از این تعداد، ۵ هزار نفر از اشخاص خوشنام هیأت امنای مجمع می باشند و طی سه سال آغاز بکار، بیش از ۱۵۰۰میلیارد تومان مردم کمک کرده‌اند.

حاج‌آقای نیری افزود: تا کنون بالای یکهزار مرکز درمانی اعم از بیمارستان، درمانگاه، خانه بهداشت و اورژانس ۱۱۵ در کشور توسط مجمع خیرین سلامت ساخته است.

دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور با اشاره به پیشرفت‌های خیره‌کننده کشور در علوم مختلف، اظهار کرد: بهترین متخصصان را در علوم‌ پزشکی داریم که با دستان طلایی و پربرکت خود با وجود همه کمبودها، همچنان پرتوان خدمت می‌کنند و لحظه‌ای از وظیفه ذاتی خود کوتاهی نکرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه دشمن با تمام توان تلاش می‌کند که کشور را در تنگنا و فشار اقتصادی قرار دهد تا نتوانیم وظایف خود را انجام دهیم، با این حال، هر روز شاهد پیشرفت‌های بزرگی در حوزه‌های مختلف از جمله پزشکی هستیم و باید همت بیشتری کنیم و دست برادری و خواهری به هم دهیم و سعی کنیم در حد توان این معضلات را حل کنیم.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.