مردم به صاحبان اندیشه و اخلاق‌اسلامی توجه بیشتری دارند

۸فروردین ۱۳،

نایب‌رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس با تأکید بر لزوم رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی کاندیداهای ریاست‌جمهوری یازدهم گفت: مردم به صاحبان اندیشه و اخلاق اسلامی توجه بیشتری دارند و بر این اساس است که ما در طول تاریخ انقلاب شاهد ریزش‌ها و رویش‌هایی فراوانی بوده‌ایم.

“حجت‌الاسلام احمد سالک‌کاشانی” نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با تأکید برلزوم رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی کاندیداهای ریاست جمهوری یازدهم، گفت: یکی از مسائل اساسی که پس از سی‌و‌چهار سال در کشورمان شاهد هستیم این است که جامعه اسلامی ما با مبانی ارزش‌های دینی رشد کرده و این مبانی در مسائل مختلف آثار خود را نشان داده که یکی از این مسائل، موضوع انتخابات است. 

وی در ادامه افزود: در مسئله انتخابات مردم به صاحبان اندیشه و اخلاق‌اسلامی توجه بیشتری خواهند داشت و بر همین اساس است که ما شاهد ریزش‌ها و رویش‌ها در طول سی‌و‌چهار سال قبل از تاریخ انقلابمان بوده‌ایم.
 
نایب‌رئیس فراکسیون اصولگرایان با بیان اینکه ریزش‌ها در تاریخ انقلاب به سبب بداخلاقی‌های سیاسی بوده، اظهار داشت: مردم بارها در صحنه‌های مختلف انقلاب نشان دادند که با بداخلاقی سیاسی مقابله خواهند کرد و در این راستا با هیچ شخصی رودربایستی ندارند. 

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.