مردم تبریز از دست امیر خان ناراحتند

۷ م دیماه ،

سایت گل: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در حالی چند روز پیش رای پرونده شکایت امیر قلعه نویی از باشگاه تراکتورسازی را صار کرد، که ژنرال امید بسیاری داشت با مدارکی که در اختیار دارد بتواند طلب ۳۶۰ میلیون تومانی اش را از این تیم زنده کند.

اما با رای اسماعیل حسن زاده و همکارنش تمام آرزوهای امیر نقش بر آب شد. واکنش مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی به این حکم و پرونده قلعه نویی در نوع خود جالب بود. محمد حسین جعفری در گفتگو با پایگاه اینترنتی گل اینگونه دربارهٔ این پرونده حرف هایش را مطرح کرد:

امیر به ما پشت کرد

ما از همان اول با امیر قلعه نویی کاری نداشتیم  و نخواهیم داشت. او بود که از همان ابتدا به قول و قراری که با مردم تبریز و باشگاه تراکتورسازی داشت پشت کرد. او بود که به وعده اش مبنی بر تمدید قرارداد عمل نکرد. با این حال ما همیشه سعی کردیم بهترین امکانات را در اختیار او قرار بدهیم تا از کار در تبریز راضی باشد. هزینه ای که سال قبل ما برای باشگاه داشتیم در تاریخ این باشگاه پرطرفدار بی سابقه بود. اما امیر نتوانست تراکتورسازی را قهرمان کند. ولی فقط به وعده آسیایی کردن تیم عمل کرد.

قلعه نویی بسیار علاقه داشت سرمربی تراکتور بشود

 این نکته که مردم تبریز از دست امیر قلعه نویی ناراحت می باشند واقعیت دارد. به هر حال ما همه جور امکانات را برای او فراهم کردیم و روی حرفش مبنی بر تمدید قرار داد حساب باز کرده بودیم. این مربی اما به محض اینکه از استقلال پیشنهاد گرفت تبریز را ول کرد و رفت با این تیم قرارداد بست. ما هم هیچ وقت نمی توانیم کسی را به زور نگه داریم. ما قلعه نویی را به زور سرمربی تراکتورسازی نکردیم خود او بود که علاقه بسیاری داشت سرمربی این تیم بزرگ شود. البته این را هم بگویم او بعد از قطعی شدن جدایی کمالوند اصلی ترین گزینه ما برای سرمربی گری تیم بود. در کل امیر یک فصل سرمربی تراکتور بود و با تمام فراز و نشیب هایی که داشتیم فصل به پایان رسید. ولی نحوه برخورد او با مردم تبریز در پایان اصلا خوب نبود. ضمن اینکه خود این مربی بود که برای وصول طلبش به کمیته انضباطی شکایت کرد.

۹۸۰ میلیون به او پول دادیم

 امیر قلعه نویی در حالی از باشگاه تراکتورسازی به فدراسیون فوتبال شکایت کرد که ما سال قبل چیزی حدود ۹۸۰ میلیون تومان به این مربی پرداخت کردیم. اما او مدعی شده بد که پاداش های برد و آسیایی کردن تیم به او پرداخت نشده است. حقیقت امر اینجا است که ما از همان اول چون به کار خودمان ایمان داشتیم می دانستیم که کمیته انضباطی رای به برایت باشگاه از این پرونده می دهد.

 ما در حالی سال قبل ۹۸۰ میلیون تومان به امیر قلعه نویی پول دادیم که همه جانبه از او در مشکلات ابتدای فصل حمایت کردیم. من همان مدیری بودم که اعلام کردم حق و حقوق امیر را بالا تر از سقف قرارداد بدون این که مشکلی پیش بیاید پرداخت می کنم و به وعده ام هم عمل کردم. اما قلعه نویی جواب ما را به شکلی دیگر داد. دربارهٔ پرونده و حرف و حدیث هایی که دربارهٔ خانه و پول رهن ۵۰ میلیون تومانی به صورت مفصل من و آقای قلعه نویی و وکلا حرف زده ایم.

می خواهم قلعه نویی را فراموش کنم

 با توجه به این که حکم کمیته انضباطی صادر شد و مشخص شد حق با باشگاه مردمی تراکتورسازی است دیگر می خواهم امیر قلعه نویی را فراموش کنم و به تیم خودم برسم. این بحث دیگر ارزش بحث کردن ندارد بدتر حاشیه درست می کند. مهم این بود که مشخص شد ما حرف راست را زدیم.

خود امیر کار خودش را خراب کرد

یک نکته هم که می خواهم به آن اشاره کنم این است که تکلیف آسیایی شدن تراکتور سازی به صورت سهمیه مستقیم تازه چند وقت است که روشن شده و قبل از برگزاری مجمع کنفدراسیون فوتبال آسیا، چیزی به صورت دقیق دراین رابطه مشخص نبود که ما بخواهیم بر اساس آن پاداش امیر قلعه نویی را بدهیم. اما من خودم در نظر داشتم قبل از این جریانات بعد از اینکه بحث نحوه حضور ما در آسیا مشخص شد پاداش امیر قلعه نویی را به او پرداخت کنم . مبلغی هم برای این کار در نظر گرفته بودم .اما بد از مصاحبه هایی که علیه ما انجام داد و شکایتی که به کمیته انضباطی کرد از این کار پشیمان شدم. در نهایت هم ما تبرئه شدیم چون در اصل حق با ما بود.

 ولی اگر امیر آن کارها را انجام نمیداد و از باشگاه تراکتور شکایت نمی کرد ما پاداشش را به او پرداخت می کردیم و او خودش بود که کار را خراب کرد!


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.