مردم توقعی دارند و بایستی به آن توجه کرد

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با پیش‌بینی خلق حماسه گسترده از سوی ایرانی‌ها در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: ملت در گام اول می‌خواهند دشمن را مأیوس کنند و در گام بعدی نیز برای آینده خود تدارک می‌بینند.

محمدحسین صفار هرندی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه ۲ سیما به ارائه تحلیلی درباره انتخابات ریاست جمهوری آینده و خلق حماسه سیاسی پرداخت.

وی در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه مردم با انتظار و توقعی در صحنه انتخابات حاضر می‌شوند، اظهار داشت: مردم توقعی دارند و بایستی به آن توجه کرد.

صفار هرندی با پیش‌بینی خلق حماسه گسترده از سوی ایرانی‌ها در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: ملت در گام اول می‌خواهند دشمن را مأیوس کنند و در گام بعدی نیز برای آینده خود تدارک می‌بینند.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی از لزوم انتخاب صحیح از سوی ملت سخن گفت و در عین حال، تاکید کرد: اگر مردم در این انتخابات به درستی عمل کنند، خواسته‌ای که در ذهن می‌پرورانند، جامه عمل می‌پوشد.

وی با بیان اینکه یک پدر باید پاسخگوی نیازهای خانواده باشد، خاطرنشان کرد: اما در برخی مواقع پدرها به دلیل مشکلات مالی شرمنده خانواده خود می‌شوند.

صفار هرندی فراهم آمدن سرنوشت بهتر را با شرکت در انتخابات و انتخاب صحیح دانست و تصریح کرد: مردم توقعاتشان را در انتخابات و با انتخاب مدیران صالح دنبال می‌کنند.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد مجددا بر لزوم انتخاب مدیران صالح تاکید کرد و رفتارهای هیجان زاده آسیبی برای انتخاب دانست.

وی بر این نکته تاکید کرد که هر کس با نگاه فوق به صحنه انتخابات بیاید در راستای خلق حماسه سیاسی می‌کوشد.

[del.icio.us] [Facebook] [Google] [Technorati] [Twitter] [Yahoo!] [Email]

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.