مردم در انتخابات سال آینده حماسه دیگری را رقم خواهند زد

۳۰م دیماه ،

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: با توجه به علاقه و اعتقادی که مردم به مقام معظم رهبری دارند به طور حتم صحنه انتخابات ریاست جمهوری سال آینده نیز باشکوه خواهد بود.

آیت‌الله عباس کعبی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران گفت:‌ شرکت در انتخابات حق و تکلیفی است که بر دوش مردم گذاشته شده است که می‌تواند در زندگی‌ آنها تاثیر داشته باشد لذا به طور حتم ملت فهیم ایران با حساسیت، جدیت و اهتمام ویژه انتخابات باشکوهی را رقم خواهند زد.

وی افزود: مردم ایران در انتخابات سال آینده خالق حماسه دیگری در سرنوشت جمهوری اسلامی ایران خواهند بود.

آیت‌الله کعبی با بیان اینکه ملت ایران در انتخابات مختلف حضور پررنگی داشته‌ تصریح کرد: حضور مردم در انتخابات سبب تقویت نظام می‌شود و سبب خواهد شد تا دشمنان کشورمان در عصبانیت دائمی به سر ببرند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه دفاع از اسلام، آزادی و  جمهوری اسلامی ایران از مهمترین دستاوردهایی است که مردم با توجه به آن در انتخابات شرکت می‌کنند، اظهار داشت:‌ با توجه به اتفاقاتی که در فتنه ۸۸ رخ داد و طرح کلید واژه ” انتخابات آزاد ” که از سوی دشمنان کشورمان مطرح شده است انتظار می‌رود جریانات سیاسی و مردم با یک گفتمان روشن در انتخابات سال آینده حضور پیدا کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به علاقه و اعتقادی که مردم به مقام معظم رهبری و نظام دارند به طور حتم صحنه انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده نیز باشکوه خواهد بود.

آیت‌الله کعبی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود مردم در انتخابات سال آینده گزینه‌ای‌ را که در راستای عدالت، مسیر خود را مشخص کرده است انتخاب کنند و در جهت نقشه راهی که توسط رهبری معین شده است گام بردارند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.