مردم دیگر برای دیدن سوپر استارها هم به سینما نمی‌روند

سهشنبه ۱۶آبان به نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

در گفت‌وگو با هنرآنلاین مطرح شد

نگین صدق گویا؛ بازیگر سینما و تلویزیون، کیفیت پایین آثار سینمایی را سبب ریزش مخاطبان آن می‌داند و می‌گوید کسی برای دیدن سوپر استار در فیلم بد پول نمی‌دهد.

نگین صدق گویا بازیگر سینما و تلویزیون در گفت وگو با هنر آنلاین در باره چرایی عدم تضمین فروش فیلم ها با توجه به حضور سوپر استارها گفت: مهم ترین سبب عدم حضور مردم در سینماها مشکلات اقتصادی است و سینما رفتن دیگر جزو دغدغه های اصلی مردم نمی باش. بیشتر مردم ترجیح می دهند که پولشان را صرف کارهای دیگری نمایند.

بازیگر ” کیسه برنج ” با تاکید بر افت کیفی فیلم هایی که بازیگران سوپر استار در آن بازی می نمایند، تاکید نمود: داستان های تکراری و عدم خلاقیت در کار بازیگران سوپر استار هم سبب شده که فیلم ها فروش قابل توجهی نداشته باشند و اغلب سوپر استارها مدام خودشان را تکرار می نمایند و به همین سبب دیگر دیدن سوپر استارها در فیلم ها دغدغه و اولویت مردم نمی باش.

صدق گویا با اشاره به این مطلب که دیگر برای مخاطب دیدن بازی یکنواخت سوپراستارها جذابیتی ندارد، گفت: یک خانواده پنج نفره که علاقه بسیاری هم به فیلم دیدن دارند باید بالای یک میلیون ریال برای هر دفعه به سینما رفتن بها نمایند و با نزول کیفیت فیلمها خانواده‌ها از صرف چنین بها ای اجتناب می نمایند.

بازیگر “نیمه پنهان” با تاکید بر متاثر شدن سینما از شرایط اجتماعی عنوان نمود: موقعی که مردم متوجه اختلاف بین سطوح مختلف سینما و عدم اکران بعضی از فیلم‌ها را می بینند در سینما رفتن با دقت و وسواس بیشتری عمل می نمایند.

این بازیگر در مورد دستمزد بالای سوپر استارها گفت: این قضیه به تهیه نمایندگان ارتباط دارد که چنین دستمزدهای بالایی را به سوپر استارها پرداخت می نمایند و اینکه حضور سوپراستارها به تنهایی ضامن فروش یک فیلم خواهد بود جای شک و بررسی شدن دارد. اصولا دستمزد و میزانش توافقی است.

پایان پیام/
 


آخرین خبرها
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.