مردم زلزله‌زده آذربایجان شرقی تا پایان مهر اسکان موقت خواهند یافت

سخنگوی کمیسیون عمران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: مردم زلزله زده آذربایجان شرقی تا پایان مهر ماه اسکان موقت خواهند یافت و زیر سقفی گرم خواهند رفت چرا که کمیسیون عمران معضلات این منطقه را همواره در دستور کار خود قرار داده است.

مهرداد بائوج لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران ،در ارتباط با اسکان مردم زلزله زده آذربایجان شرقی تا پیش از فصل سرما گفت: آخرین تصمیم در مورد مردماین شهرستان، اختصاص ۷۰۰۰ کانکس آماده جهت اسکان موقت آنها تا  آخر مهر ماه است.
 
وی در ادامه تصریح کرد: کمیسیون عمران تمام تلاش خود را برای اسکان دائم در این مناطق نیز به کار بسته‌ است ولی باید توجه داشت حجم عملیات عمرانی در مناطق بسیار بالا بوده و پارلمان تنها نقش نظارتی بر عملکرد دولت را به عهده دارد و نمی‌تواند وارد عملیات اجرایی شود.
 
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس بیان کرد: نمی‌توان ضعف مدیریت و اجرای ضعیف دولت در مناطق را نادیده گرفت ولی کمیسیون عمران همواره از اولین اولویت‌هایی که برای خود در نشست‌های هفتگی در نظر گرفته است مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی است.
 
بائوج لاهوتی در پایان خاطر نشان کرد: مردم زلزله زده آذربایجان شرقی تا پایان مهر ماه اسکان موقت خواهند یافت و زیر سقفی گرم خواهند رفت چرا که کمیسیون عمران معضلات این منطقه را همواره در دستور کار خود قرار داده است و هفته آتی نیز مجددا به طور جدی پیگیر این بحث خواهد بود.

انتهای پیام/

پ۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.