مردم سوریه ثابت کردند خواهان اصلاحات از طریق راهکارهای سیاسی هستند

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

دبیر اتحادیه امت واحده اسلامی گفت: برگزاری انتخابات سوریه به کسانی که مدعی حل مسائل سوریه از راهکارهای نظامی بودند ثابت کرد که تنها راه‌ حل برون‌رفت مشکلات سوریه از باب راه‌کارهای سیاسی است.

“سلیم غفوری” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به حضور حداکثری مردم در انتخابات سوریه گفت: حضور مردم در انتخابات چند نکته مهم را به گوش جهانیان مخصوصا مستکبران غرب و شرق گوش‌زد می‌کند.
وی اظهار داشت: دولت‌های غربی از ابتدا با برگزاری انتخابات در سوریه مخالفت می‌کردند چرا که وقتی مردمی به کسی برای ریاست کشورشان رای دادند به وی در تمامی مسائل اختیار تام می‌‌دهند در تمامی امور تصمیم بگیرد که در این صورت حمایت و ارسال کمک به گروه‌های معاند مشروعیت ندارد.

دبیر اتحادیه امت واحده اسلامی تصریح کرد: دیگر غربی‌ها به بهانه حمایت از مردم سوریه نمی‌توانند از گروه‌های مسلح معارض معاند حمایت کرده و را برای جنگ تقویت کنند.

غفوری ابراز داشت: از این پس اگر کسی از نیروهای معاند حمایت کند یعنی از مطامع خودش در سوریه حمایت می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه مردم سوریه خواهان پایان یافتن جنگ و بازگشت امنیت در سایه صلح در این کشور هستند، گفت: ممکن است برخی صد در صد با نظام فعلی سوریه موافق نباشند، اما با حضور در انتخابات ثابت کردند که خواهان اصلاحات از طریق قوانین مدنی هستند.

دبیر اتحادیه امت واحده اسلامی خاطرنشان کرد: برگزاری انتخابات سوریه به کسانی که مدعی حل مسائل سوریه از راهکارهای نظامی بودند ثابت کرد که تنها راه‌ حل برون‌رفت مشکلات سوریه از باب راه‌کارهای سیاسی است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.