مردم مصر در مقابل توطئه‌های رژیم صهیونیستی هوشیار باشند

اردیبهشت ۱۴۰۳

وزارت خارجه ایران با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد

وزارت امور خارجه ایران بر ضرورت پایبندی جدی به روند دمکراتیک و استفاده از لوازم و ابزارهای تحقق دمکراسی در مصر تاکید کرد.

به گزارش حوزه سیاست خارجی ممتاز نیوز، وزارت امور خارجه کشورمان با صدور بیانیه‌ای دربارهٔ تحولات اخیر مصر اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران تحولا ت جاری در مصر را با دقت پیگیری می‌کند و ضمن ابراز نگرانی از درگیری‌های مصری – مصری در این کشور که جامعه را به خشونت سوق داده، وحدت ملی و انسجام داخلی کشور را خدشه‌دار کرده و سببات خشنودی دشمنان مصر را فراهم می‌کند بر ضرورت پایبندی جدی به روند دمکراتیک و استفاده از لوازم و ابزارهای تحقق دمکراسی تاکید می‌کند.

در این بیانیه وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با انتقاد از رفتار مخرب بعضی جریان‌های تندرو که در ماه‌های قبل سبب نگرانی اقشار جامعه مصر شد، روند دستگیری و بازداشت‌های اخیر شخصیت‌های این کشور را سبب نگرانی دانسته و بر ضرورت احترام به اصول انسان دوستانه تاکید کرده است.

وزارت امور خارجه در این بیانیه مقاومت قهرمانانه مردم مصر علیه توطئه‌ها و سیاست‌های رژیم صهیونیستی را برگ زرینی در تاریخ این ملت ارزیابی و لزوم هوشیاری آنان در مقابل توطئه‌ها و اقدام این رژیم در سوء استفاده و فرصت‌طلبی از حوادث جاری را خاطرنشان کرده است.

در این بیانیه تاکید شده است: تردیدی نیست که مردم مصر در مقابل هرگونه تلاش دشمنان برای به انحراف کشاندن مسیر انقلاب خویش، هوشیار و استوار می باشند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.