مردی که بخاطر GTA V مورد حمله و دزدی قرار گرفت!

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

طبق گزارشات روزنامه گاردین بریتانیا ، سه نوجوان به جرم چاقوو زدن و دزدی از مردی که Grand Theft Auto 5 را خریده بود ، بازداشت شدند.

طبق گزارشات روزنامه گاردین بریتانیا ، سه نوجوان به جرم چاقوو زدن و دزدی از مردی که Grand Theft Auto 5 را خریده بود ، بازداشت شدند.

این بازی دارای رئیس های مافیایی ، گنگستر های موتور سوار ، کوسه های آدم خوار ، فیلم ساز های بدگمان و بد بین که در شهری ساختگی که از نظر آزادی و بی قیدی شبیه لوس آنجلس می باشد ، آشوب و بلوا به پا می کنند.

شرح ماجرا از این قرار است که مردی ۲۳ ساله در روز سه شنبه که روز عرضه بازی بوده است بعد از تحویل گرفتن بازی که حوالی نیمه شب بوده است ، در حال حرکت به طرف خانه خود بوده است.

اسکاتلند یارد گزارش داده که قربانی در حوالی ساعت ۱:۲۰ شب در شهر کالیندال که در شمال لندن واقع شده ، با یک آجر ، مورد حمله قرار گرفته و گوشی موبایل ، ساعت و بازی GTA V را از وی به سرقت برده اند.

یکی از سخنگو های پلیس بریتانیا ، امروز گفته است که سه نوجوان ۱۴ ، ۱۵ و ۱۷ ساله به جرم دزدی و وارد کردن آسیب بدنی شدید از روی عمد ، بازداشت شده اند و باید منتظر قاضی باشند تا در روز شنبه از راه برسد.

سه نفر دیگر که ۱۵ ، ۱۷ و ۱۸ ساله می باشند نیز به قید ضمانت تا ماه اکتبر ، آزاد شده اند.


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.