مردی که نوکیا را به باد داد ۲۵ میلیون دلار دستمزد می گیرد

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

استفان الوپ را حتما به خاطر می آورید! مدیر اجرایی و پرزیدنت نوکیا که سه سال قبل با دستمزد ۶ میلیون دلاری از مایکروسافت به نوکیا رفت،نقشه ها را سرانجام رساند و با فروش نوکیا به مایکروسافت حالا چند شغله شده و در قبال این همه خوش خدمتی ۲۵ میلیون دلار نیز می گیرد

خبراقتصادی:مدیر اجرایی و پرزیدنت نوکیا که سه سال قبل با دستمزد ۶ میلیون دلاری از مایکروسافت به نوکیا رفت، نقشه ها را سرانجام رساند و با فروش نوکیا به مایکروسافت حالا چند شغله شده و در قبال این همه خوش خدمتی ۲۵ میلیون دلار نیز می گیرد.

قرار است استفان الوپ ۷۰ درصد این مبلغ را از مایکروسافت گرفته و مابقی را از حساب نوکیا برداشت کند.

تا زمانی که نوکیا رسما جزیی از مایکروسافت نشده، استفان الوپ قائم مقام مایکروسافت در نوکیا خواهد بود و از هم اینک، در سمت مدیر بخش هندست وابزارها در مایکروسافت جایگاه تازهی برای خود تعریف کرده است.

بنابراین هم قائم مقام مایکروسافت در نوکیاست و هم مدیر بخش هندست و ابزار در مایکروسافت.

الوپ چند شغله شده اما هرگز فکر نمی کرد ۲۵ میلیون دلار درآمد سالانه نیز به خود اختصاص دهد.

سه سال پیش با تمام درآمد تعریف شده و جایزه و پاداش و … ۶ میلیون دلار می گرفت و حالا ۲۵ میلیون دلار درآمد حداقل اش شده است.

استفان الوپ را فنلاندی ها هرگز نمی بخشند، چرا که سمبل شان را – نوکیا – نابود کرد.

مردم به جای اسب تراوان (همان اسب تراوا) اسب نوکیان به وی لقب داده اند.

{۱۸ اردیبهشت و هنگامی که الوپ آماج حملات سهامداران قرار گرفت با خونسردی گفت خبری از تغییر نیست و وی اعتقاد به سوئیچ کردن از ویندوز به آندروی ندارد. همان موقع یکی از سهامداران بنام هانو ویرتانن گفت جاده ای که شما انتخاب کرده اید به سوی جهنم می رود و باید فورا راه خود را تغییر دهید. ولی الوپ با خونسردی گفت هیچ تغییری در نوکیا نخواهد داد و حالا بعد از گذشت ماهها می توان فهمید چرا الوپ حاضر نشد جلوی ضرر و زیان نوکیا را بگیرد

منبع: جی اس ام ارنا


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.