مردی که ۶ زن را برای مبارزه و رابطه جنسی حبس کرده بود + عکس

۱فروردین ۱۳،

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : یک مرد چینی ۶ زن را مابین مدت ۲ ماه الی ۲ سال زندانی کرده و آنها را مجبور میکرد تا سر حد مرگ با هم مبارزه کنند و به آنها تجاوز جنسی میکرد. به گزارش سرویس بین الملل انتخاب ؛ “لی هائو” ۳۵ ساله به جرم قتل، تجاوز به عنف، راه اندازی خانه فساد بازداشت شده ..

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یک مرد چینی ۶ زن را مابین مدت ۲ ماه الی ۲ سال زندانی کرده و آنها را مجبور میکرد تا سر حد مرگ با هم مبارزه کنند و به آنها تجاوز جنسی میکرد.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب ؛ “لی هائو” ۳۵ ساله به جرم قتل، تجاوز به عنف، راه اندازی خانه فساد بازداشت شده است،او به جرم  اتهامات یاد شده از سوی دادگاه عالی کشور چین به مرگ محکوم شده است.

پلیس زمانی در جریان این ماجرا قرار گرفت که یک زن ۲۳ ساله از میان ۶ زنی که وی به بردگی گرفته بود موفق به فرار شد؛دو نفر از این زنان در مبارزاتی که این مرد برای آنها ترتیب میداد کشته شده اند.

او که متاهل و پدر یک فرزند میباشد،از سال ۲۰۰۹ کارش را آغاز کرده است و اولین بار یک زن که در یک کلوپ شبانه کار میکرد را به زیر زمین خانه اش برد و آنجا زندانی کرد، وی زنان دیگر را نیز به روشی مشابه به این مکان کشانده و زندانی کرده و از آنان به عنوان برده جنسی  استفاده میکرد.

این قاتل بی رحم فیلمهایی از کارهای غیر اخلاقی اش تهیه میکرد و در پایگاه اینترنتیهای اینترنتی قرار میداد.


– برگزیده
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.