مردی که باید با قبل خود روبرو شود / آنونس فیلم تازه کارگردان برنده اسکار

۲۹ام بهمن ،

به گزارش خبرآنلاین، لم دابز فیلمنامه «دوستانی که برای خود نگه می‌داری» («The Company You Keep») را بر مبنای رمانی به همین نام که سال ۲۰۰۳ انتشار یافت، نوشته است.
 

داستان دربارهٔ پدری تنها به نام جیم گرانت (رابرت ردفورد) است که سال‌ها پیش عضو «ودر آندرگراند» گروه چپ‌گرای افراطی و مخالف جنگ ویتنام بود. پلیس فدرال بیش از ۳۰ سال است برای تحقیق دربارهٔ نقش گرانت در یک سرقت بانک در میشیگان که به قتل یک نگهبان منجر شد به دنبال اوست. گرانت این مدت فراری بوده و در قالب یک وکیل فعالیت می‌کرده است.
 

زمانی که بن شپرد گزارشگر جوان (با بازی شایا لابوف) هویت واقعی گرانت را فاش می‌کند، او فراری می‌شود. پیش از آنکه ماموران اف‌بی‌آی گرانت را به دام بیندازند، او باید میمی (جولی کریستی) زنی را که در قبل دوست داشت، پیدا کند. او کسی است که می‌تواند گرانت را از این مهلکه نجات بدهد، وگرنه او همه چیز خود از جمله ایزابل دختر ۱۱ ساله‌اش را از دست می‌دهد.
 

در همان حال که بن به کار خود ادامه می‌دهد، جیم و دوستان قدیمی‌اش در «ودر آندرگراند» باید با پیامدهای قبل افراطی خود روبرو شوند.
 

سوزان ساراندون، ترنس هوارد، آنا کندریک، سام الیوت، نیک نولتی، برندان گلیسن، ریچارد جنکینز، کریس کوپر و استنلی توچی از دیگر بازیگران «دوستانی که برای خود نگه می‌داری» می باشند که اولین بار در دنیا سپتامبر پیش در بخش خارج از مسابقه شصت و نهمین دوره جشنواره فیلم ونیز به نمایش درآمد.
 

این فیلم دسامبر پیش به طور محدود در ایتالیا اکران شد و پنج میلیون دلار فروخت. «دوستانی که برای خود نگه می‌داری» از پنجم آوریل به طور محدود در نیویورک و لس آنجلس روی پرده می‌رود.
 

ردفورد ۷۷ ساله در ۱۹۸۱ برای فیلم «مردم عادی» برنده اسکار بهترین کارگردانی شد و در ۱۹۹۵ نیز برای فیلم «مسابقه پرسش و پاسخ» نامزد دریافت جوایز بهترین فیلم و کارگردان بود. او سال ۱۹۷۴ هم برای فیلم «نیش» نامزد اسکار بهترین بازیگر شد. ردفورد سال ۲۰۰۲ یک جایزه افتخاری اسکار را دریافت کرد.

«رودخانه‌ای از میان آن می‌گذرد»، «نجواگر اسب»، «افسانه بگرونس» و «شیرها برای بره‌ها» از دیگر فیلم‌های ردفورد در مقام کارگردان  و «گتسبی بزرگ»، «بوچ کسیدی و ساندنس کید» و «از آفریقا» از جمله فیلم‌های او به عنوان بازیگر است.

۵۸۵۸

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.