مردی که نامش را در حراج فروخت! +عکس

۳ م دیماه ،

یک مرد برای کسب درآمد، نام خانوادگی اش را در یک حراج اینترنتی فروخت.

به گزارش سه نسل ، جیسون سادلر که از این پس جیسون هدستزدات‌کام نامیده می شود برای کسب پول نامش را به مبلغ ۴۵هزاردلار فروخت در حالی که خریدار این حق را داشت که نام جدیدی برایش انتخاب کند.

سادلر پیمانکار در جکسون ویل فلوریدا برای کسب پول یک فکر ابتکاری به ذهنش خطور کرد. او نام خانوادگی اش را به حراج گذاشت در حالی که خریدار این حق را داشت که  نام خانوادگی تازه ای برایش انتخاب کند.

http://www.jamejamonline.ir/Media/images/1391/09/29/100830890295.jpg

وی موظف است نام خانوادگی پیشنهادی خریدار را یک سال تا پایان ۲۰۲۴ حفظ کند. دادن پیشنهاد ها در ۱۳ دسامبر ۲۰۱۲ خاتمه یافت و جیسون نامش را به بالاترین پیشنهاد که مبلغ ۴۵ هزار دلار بود، فروخت.

سادلر از اول ژانویه ۲۰۲۴ جیسون هدستزدات‌کام نامیده می شود.

این مرد تاکنون به دلیل فکرهای بکرش پول زیادی به دست آورده است اما فروختن نام بکرترین فکری بود که به ذهنش خطور کرده است. نام جدید روی تمام مدارک جیسون از جمله گواهینامه رانندگی، پاسپورت ، کارت هویت و حساب های بانکی ثبت خواهد شد.

جیسون می گوید: بسیاری از اشخاص تصور می کنند من یک ابله هستم. در حالی که من آمادگی آن را دارم که حتی فراتر از اینها هم بروم.

شرکت هدستز خریدارنام خانوادگی جیسون است. جیسو و وکیلش برای اینکه پس از فروش نام دچار مشکلی نشوند در قرارداد حراج متذکر شده بودند که پیشنهاد اسامی جدید در زمینه های دینی، سیاسی یا فساد اخلاقی ممنوع است.

جام جم آنلاین


جدیدترین خواندنی ها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.