مرد افغان: وقتی دختر ایرانی به من گفت به مرد دیگری علاقه دارد با دو دستم او را خفه کردم

 مرد افغان وقتی شنید دختر ایرانی مورد علاقه‌اش می‌خواهد وی را ترک کند دست به جنایتی هولناک زد.
راز این قتل زمانی از سوی پلیس یزد فاش شد که جسد دختر ۱۸ ساله‌ای از عمق ۱۸ متری یک چاه متروکه پیدا شد و ۷۲ ساعت بعد قاتل به دام افتاد. بنا بر این گزارش مأموران کلانتری ۱۳ شهید رجایی یزد وقتی با جنازه‌ای در عمق یک چاه متروکه روبه‌رو شدند برای ردیابی عاملان قتل دختر جوان وارد عمل شدند. بررسی‌‌ها نشان داد که قتل در حاشیه شهر صورت گرفته است.
مأموران خود را به سر چاه رساندند، سپس با بستن راه‌‌های ورودی و خروجی موفق به دستگیری ۷ مرد افغان شدند که همگی خود را بی‌گناه دانسته و ادعا داشتند دختر جوان را نمی‌شناسند. تحقیقات ادامه داشت تا این که توسط نیرو‌های اطلاعات کلانتری ۱۳ مشخص شد یک مرد افغان به نام رحمان که بصورت غیرمجاز وارد کشور شده در قتل دختر جوان دست دارد. این شاخه نشان داد که رحمان با دختر جوان در تهران از ۴ ماه پیش دوست بوده و روز پنجشنبه اول تیر‌ماه سال جاری همراه وی به یزد مسافرت کرده است. رحمان بازداشت شد و ابتدا خود را بی‌گناه نشان داد و با ادعای عجیبی گفت که دو تن از دوستانش به نام‌‌های صیاف و اکرام دختر مورد علاقه وی را کشته‌اند. این در حالی بود که این دو مرد پس از جنایت خاموش خانه‌شان را ترک کرده و گریخته بودند.
کارآگاهان پس از بررسی ویژه مطمئن شدند قاتل همان رحمان است که وی نیز دیگر چاره‌ای جز اعتراف ندید و گفت: پس از دعوا در روز پنجشنبه اول تیر‌ماه سال جاری با این دختر زمانی که به من گفت به مرد دیگری علاقه دارد با دو دستم وی را خفه کردم و چون در خانه صیاف و اکرام بودیم و آنها از پلیس می‌ترسیدند جسد را داخل چاهی به عمق ۱۸ مترانداختیم.

۴۷۲۸۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. علی:

    سگ افغان حرومزاده نژاد کثیفتونو به آتیش میکشم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.