مرد سنگدل همسرش را در دیگ پخت!

همسرم را داخل یک دیگ به ظرفیت بیش از۲۰۰ لیتر گذاشته و مدت چهار روز روی آتش ملایم اجاق پختم.!

 یک رستوران دار منطقه لس آنجلس در جریان محاکمه اش رسما اعتراف کرد که همسرش را در دیگ پخته است.

دیوید وینز در مقابل دادگاه لومیتا در حومه لس آنجلس گفت: همسرم را داخل یک دیگ به ظرفیت بیش از۲۰۰ لیتر گذاشته و مدت چهار روز روی آتش ملایم اجاق پختم. داون وینز، زن ۳۹ ساله از اکتبر ۲۰۰۹ مفقودالاثر اعلام شده بود.

حدود یک سال پیش دیوید وینز مالک رستوران ” تایم کانتمپوراری کافی” شهر لومیتا نزد پلیس اعتراف کرده بود که همسرش را به قتل رسانده است اما این خبر تا ۱۸ سپتامبر که زمان آغاز محاکمه اش بود، منتشر نشده بود.

قاتل ۴۸ ساله در جریان محاکمه اش اعتراف کرد: اکنون واقعا به خاطر نمی آورم به چه دلیل دچار چنین خشم هولناکی شدم.اما به یاد دارم که داون را گرفته دست ها و پاهایش را طناب پیچ کردم و دهانش را با نوار زخم بندی بستم. تمام شب او در همان حال بود. روز بعد او را بی حال یافتم و تصور کردم که مرده است.

او افزود: سپس پیکر داون را در همان حالت در یک دیگ بزرگ به ظرفیت بیش از ۲۰۰ لیتر گذاشته و مدت چهار روز بدن او روی آتش ملایم می پخت. پس از پخت کامل گوشتش را که به راحتی از استخوان ها جدا شد با سایر پس مانده های رستوران و زباله های روزهای بعد مخلوط کردم و در مخزن زباله ریختم.

قاتل به این ترتیب به راحتی جسد را از سرش باز کرد. تنها قسمتی که جرات نکرد در مخزن زباله بیاندازد جمجمه زن بود که آن را در خانه مادرش پنهان کرد.

پس از مفقودالاثر شدن داون، پلیس برای یافتن جسد او همه جا را جستجو کرد. پلیس کف رستوران دیوید را که کاملا آن را بازسازی کرده و با موزاییک های تازه بتنی پوشانده بود حفر کرد. آنها در عین حال خانه مادر دیوید را نیز جستجو کردند بی آنکه کمترین رد و آثاری را در ارتباط با جنایت بیابند.

به این ترتیب ، دیوید در دوقدمی ارتکاب یک جنایت کامل بدون کمترین ردی بود. اگر اکنون محاکمه می شود به دلیل این است که نتوانست جلوی زبانش را بگیرد.

بیش از یک سال پیش او دست به خودکشی زد اما نمرد و به بیمارستان انتقال یافت. روی تخت بیمارستان برای نخستین بار زبان گشود و برای دخترش ماجرای مرگ مادر او را تعریف کرد. سپس نزد پلیس مجبور به اعتراف شد. اما دختر دیوید نمی دانست که جسد مادرش چگونه ناپدید شده است.

تا اینکه سرانجام ماجرای ناپدید شدن جسد زن در دادگاه توسط قاتل تشریح شد.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.