مرد متجاوز به دختر ۱۷ ساله برنده قرعه کشی شد

فرد ۴۷ ساله بریتانیایی که در سال  ۱۹۹۳ به اتهام دو فقره تجاوز جنسی به  قربانی ۱۷ساله خود دستگیر شده بود فقط مجازات ۷ سال زندان را گذراند. در ادامه جزئیاتی از محاکمه مرد متجاوز را می خوانید.

تجاوز وحشیانه با چاقو

محاکمه ادوارد پوتمن ۴۷ ساله به دلیل نبودن شواهد و مدارک محاکمه وی به تعویق می‌افتاد. این در حالی است که با وجود تلاش‌های خانواده قربانی ۱۷ساله که دخترشان ۲بار توسط وی مورد تعرض جنسی وحشیانه قرار گرفته بود نتوانست مدرکی مستحکم برای محکوم کردن وی به دادگاه ارائه کنند. 

بر اساس گزارش‌های منتشر شده متهم جنسی پس از تبرئه شدن از اتهام تجاوز جنسی برنده شرط بندی ۵میلیون پوند بریتانیا شد.

قربانی ۱۷ ساله که هم اکنون در مرکز روانپزشکی به سر می‌برد، تنها درباره جنایت‌های این مرد شیطان صفت می‌گوید: وقتی در راه بازگشت از باشگاه ورزشی به خانه بودم در میان راه توسط  ادوارد ربوده شده و با ضرب و شتم و تهدید به مرگ مورد تجاوز قرار گرفتم.

این دختر قربانی که مجدد به همین روش و چند روز بعد توسط این مرد اما این بار وحشیانه تر مورد تعرض قرار گرفت، ماه‌ها در بیمارستان جهت مداواری جراحت‌هایش که به دلیل بریدگی جسم تیز به وجود آمده، به مرکز بازپروی بیماران روانی فرستاده شد.

این دختر بی‌گناه پس از دومین تجازو  ادوارد  دچار ترس شدید شد به طوری که روانپزشکان می‌گویند: پس از ۴ ماه تلاش تازه توانستیم دختر جوان را از اتاق تاریکش بیرون بیاوریم و به فضای روشن تری ببریم و هنوز این قربانی بهبودی کاملش را به دست نیاورده است و دائم به فکر انتقام و کشتن است.

با این حال دادگاه به دلیل نبود مدارک و مستندات بی‌مورد مانند فیلم و شاهد عینی ادوارد جنایتکار را پس از ۷ سال تبرئه و از زندان آزاد کرد.

ممتاز نیوز
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.