مرسی بازی مصر با ایران را لغو کرد؟

هرچند رییس فدراسیون فوتبال ایران خبر برگزاری بازی دوستانه با مصر را کذب محض می‌داند، اما سایت C.N.N مدعی شد که محمد مرسی با برگزاری دیدار دوستانه تیم ملی کشورش با ایران مخالفت کرده است.

به گزارش ایسنا، سایت خبری C.N.N مدعی شد که محمد مرسی رییس جمهور اسلام گرای مصر با برگزاری دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال کشورش با ایران مخالفت کرد و به فدراسیون فوتبال این کشور اجازه نداد تا این دیدار که قرار بود ۱۲ اکتبر در امارات انجام شود، برگزار شود.

CNN مدعی است با فردی نزدیک به فدراسیون فوتبال مصر گفت‌وگو و او نیز اعلام کرده است که مرسی با برگزاری این دیدار مخالف بوده است. این فرد که هویتش افشا نشده به CNN گفته است: برادلی سرمربی آمریکایی تیم ملی فوتبال مصر موافقت خود را با برگزاری دیدار دوستانه با تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد، اما فدراسیون فوتبال مصر با توجه به وضعیت سیاسی بین دو کشور با ارسال نامه‌ای به ریاست جمهوری نظر او را خواستار شد. مسئولان فدراسیون نیز به ما خبر دادند که ریاست جمهوری با برگزاری این دیدار مخالفت کرده و از کادر فنی تیم خواسته است که خواستار ارائه دلیل و تفسیر در این زمینه نباشند.

خبر لغو بازی دوستانه ایران و مصر در حالی از سوی رسانه‌های غربی مطرح شده است که کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال روز گذشته برگزاری بازی تدارکاتی با مصر را شایعه خواند و گفت: این موضع شایعه‌ای بیش نیست چون تاریخ‌های که اعلام می‌کنند مربوط به زمانی است که تیم ملی ما با کره جنوبی بازی دارد و این غیر ممکن است. فدراسیون هیچ اقدامی برای انجام این بازی نکرده و ما از آن بی‌اطلاعیم.

به نظر می‌رسد گفت‌وگوی اخیر محمد مرسی با تلویزیون مصر و تاکیدش بر تقویت روابط با ایران به عنوان کشوری مهم، رسانه‌های غربی را به دروغ‌پردازی درباره دخالت رییس جمهور مصر در لغو این بازی واداشته است.


Tabnak.IR | تابناک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.