مرغان خارجی خود را برای رقابت با مرغان داخلی آماده می‌کنند

امیر محمدی‌چهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، ضمن تبریک پیشاپیش حلول ماه شوال و عید سعید فطر بیان کرد: امسال با وجود تحریم‌ها و مشکلاتی که دشمن علیه ما اعمال کرده بود توانستیم قیمت‌ها را کنترل کرده و ماه رمضان خوبی را پشت سر بگذاریم.

وی با اشاره به توزیع و قیمت مرغ در بازار بیان کرد: با تمام مشکلاتی که در این زمینه وجود داشت توانستیم توزیع و قیمت فروش مرغ را در سطح متعادل کنترل کنیم.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از جمله اقدامات این دستگاه را برای کنترل بازار در ماه مبارک رمضان برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم طرح ضیافت عنوان کرد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه طرح ضیافت در استان قم عملکرد موفقی داشت، تصریح کرد: در این نمایشگاه اقلام مورد نیاز مردم با ۱۵ درصد زیر قیمت به شهروندان عرضه می‌شد.

محمدی‌چهر از دیگر طرح‌های کنترل بازار در ماه مبارک رمضان را طرح تشدید بازرسان در ماه مبارک رمضان دانست و گفت: بازرسان توانستند با اعمال نظارت شدید متخلفان را شناسایی و با همکاری سازمان تعزیرات حکومتی به تخلفات مشهود و غیر مشهود رسیدگی کنند.

وی افزود: شدت عمل تعزیرات حکومتی در برخورد با متخلفین موجب شد این حرکت نتیجه بخش باشد و تاثیر مطلوبی در بازار بگذارد.

مرغان برزیلی و ترکیه‌ای خود را برای رقابت با مرغان داخلی آماده می‌کنند

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان قم بیان کرد: استان قم از جمله استان‌های موفق در توزیع و تعادل قیمت فروش گوشت مرغ بود که توانست مرغ را با نرخ دولتی به ازای هر کیلو ۴ هزار و ۷۰۰ تومان توزیع کند.

وی تصریح کرد: توزیع مرغ دولتی در استان قم تا تاریخ ۱۳ تیرماه به ازای هر کیلو ۴ هزار و ۷۰۰ تومان توزیع شد و از آن تاریخ تا کنون مرغ دولتی با قیمت هر کیلو ۵ هزار و ۲۰۰ تومان در بازار توزیع می‌شود.

محمدی‌چهر به واردات گوشت مرغ از کشورهای ترکیه و برزیل اشاره و بیان کرد: این فرآورده گوشتی در سطح استان قم به ترتیب به ازای هر کیلو ۴ هزار و ۴۰۰ تومان و ۴ هزار و ۶۰۰ تومان عرضه می‌شود.

موسسه اطلاعات مرغداری – آخرین عناوین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.