مرفاوی: تفکراتم در زمین انجام نشد/از موقعیت طلایی تعطیلات استفاده می‌کنیم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

نوشته شده در تاریخ ۱۴/آذر/ – ۱۰:۳۰ و در حوزه های ورزشی – ۰ نظر

در گفت‌وگو با آنا

خبرگزاری : سرمربی تیم پیکان تاکید کرد در دیدار با سپاهان بازیکنان تیمش تاکتیک‌های وی را در زمین اجرا نکردند.

به گزارش سرویس ورزشی سایت خبری ممتازنیوز، پیکان تهران در اولین بازی نیم فصل دوم خود مقابل سپاهان اصفهان متحمل شکست شد تا مرفاوی اولین حضور خود روی نیمکت خودروسازان را با شکست تجربه کند.

عبدالصمد مرفاوی در گفت‌وگو با سرویس ورزشی سایت خبری ممتازنیوز، تاکید کرد: بازی بسیار سختی را در دیدار با سپاهان انجام دادیم و در نهایت نیز نتیجه دلخواه برای حریف به دست آمد.

وی ادامه داد: متاسفانه آنچه‌ که به بازیکنانم در طول تمرینات گفته‌ بودم در زمین اجرا نشد و همین موضوع عامل اصلی عدم نتیجه‌گیری در این دیدار بود.

وی افزود: البته نتیجه‌ای که در دیدار با سپاهان به دست آمد کمی ناعادلانه بود زیرا ما می‌توانستیم در این بازی حداقل امتیاز را به خود اختصاص دهیم اما در نهایت این اتفاق رخ نداد.

مرفاوی به آنا گفت: تنها ۴ جلسه است که تیم را در اختیار گرفتم بنابراین زمان لازم برای آشنایی بیشتر با بازیکنان در اختیار نداشتم اما وضعیت در هفته‌های بعدی بهتر از این خواهد بود.

سرمربی تیم پیکان عنوان کرد:  خوشبختانه تعطیلات ۵۰ روزه لیگ در پیش است و ما از این موقعیت طلایی برای برطرف کردن نقاط ضعف خود بهترین استفاده را انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/

خبرگزاری آنا – ورزشی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.