مرفاوی: پرسپولیس نتیجه را به ما واگذار می‌کند

۲۳م دیماه ،

_MG_8490.JPG

سرمربی صبای قم گفت، تیمش صد در صد نتیجه بازی رفت را برابر پرسپولیس تکرار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، صمد مرفاوی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: “با آن که پرسپولیس نسبت به نیم فصل اول بهتر و روان‌تر بازی می‌کند و نتایج خوبی را هم گرفته ولی بازیکنان ما شرایطی خوبی دارند. آنها مخصوصا در بازی با تیم‌های بزرگ انگیزه بالایی دارند و به امید گرفتن سه امتیاز وارد زمین می‌شوند. ۷۰ درصد آن چه را در نیم فصل دوم به بچه‌ها گفته بودیم، در زمین اجرا کردند و همین من را به آینده امیدوار می‌کند.”

او ادامه داد: “صبا در مقابل دو تیم استقلال و پرسپولیس تاکنون در قم نتیجه را واگذار نکرده‌ و قصد داریم این روند را تداوم بخشیم. ضمن احترام به پرسپولیس و بازیکنان بزرگی که دارد، باید بگویم در مقابل ما نتیجه را واگذار خواهند کرد.”

اوی دربارهٔ محرومان و مصدومان تیمش گفت: “مرتضی کاشی مصدوم است. حیدری، محسن بیات و اکبر صادقی محروم می باشند. همچنین حامد لک که کمیته انضباطی باشگاه محرومش کرده بود، دوباره برگشته‌ است و در بازی فردا روی نیمکت می‌نشیند.”

مرفاوی با اشاره به بازی با الشباب در لیگ قهرمانان آسیا هم اظهار داشت: “بازی با الشباب بیست‌ویکم بهمن‌ در قم برگزار خواهد شد. چند بازی تا قبل از این مسابقه داریم. مخصوصا بازی با پرسپولیس به ما کمک بسیاری خواهد کرد. برای بازی با الشباب برنامه خاصی داریم و امید داریم که سربلند از این بازی خارج بیاییم.”

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.