مرمت و اصلاح تابلوهای ترافیکی با تلاش اداره فنی و ترافیک شهرداری منطقه ۱۰

معاون اداره فنی و ترافیک شهرداری منطقه ۱۰ از اجرای عملیات تنظیم زاویه تابلوی راهنمایی در سطح محدوده خبر داد.

فرزاد اسکندری نژاد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: در راستای کنترل وضعیت ترافیک سطح محدوده و همچنین خدمت رسانی به شهروندان این اداره نسبت به تنظیم تابلوهای ترافیکی و علائم ترافیکی اقدام به عمل آورد.

اسکندری نژاد با اشاره به صدور مجوز حفاری خانگی در سطح منطقه تصریح کرد: به منظور خدمت رسانی به شهروندان و تسریع در حفاری شرکت های مرتبط و در جهت جابه جایی و یا نصب این اداره نسبت به صدور تعداد ۵ مورد مجوز حفاری خانگی اقدامه به  عمل آورد.

وی اظهار داشت: در راستای بالا بودن ضریب ایمنی در هنگام تردد عملیات نصب دستک پلاستیکی در دور برگردان هلال احمر با تلاش این اداره به اتمام رسید که رضایتمندی شمار زیادی از شهروندان را نیز به همراه داشت.

معاون فنی و ترافیک شهرداری منطقه ۱۰ عنوان کرد: به منظور مشخص شدن مسیر حرکتی و جلوگیری از تصادفات احتمالی تابلوی یک طرفه در خیابان های شهید سبحانی و برادران فلاح نصب شد.

*فعالیت های اداره ۱۳۷ شهرداری منطقه

ابراهیم قلی زاده رئیس اداره ۱۳۷ شهرداری منطقه ۱۰ تهران با بیان این مطلب گفت: در راستای خدمت رسانی به شهروندان عوامل اجرایی ۱۳۷ نسبت به اجرای عملیات حذف زواید فیزیکی و خطر آفرین به تعداد ۷ مورد در خیابان رودکی حد فاصل خیابان کمیل تا خیابان امام خمینی (ره) اقدام کرد که این  عملیات در جهت جلوگیری از خطرات احتمالی برای شهروندان صورت گرفت.

قلی زاده در ادامه با اشاره به مرمت و نصب پل فلزی در کوچه فروتن اظهار داشت: به منظور رفاه حال شهروندان این اداره نسبت به نصب پل فلزی در خیابان خوش کوچه فروتن اقدام کرد این عملیات در راستای خدمت رسانی به شهروندان و پاسخگویی به درخواست اهالی این معبر انجام شد و این پل فلزی در ابعاد ۳۳۰×۱۸ سانتی متر مربع نصب شد.

وی ادامه داد: در راستای حل مشکلات معابر سطح محدوده این اداره نسبت به اجرای عملیات همسطح سازی دریچه در خیابان کمیل تقاطع خیابان جیحون اقدام کرد و این عملیات به منظور جلوگیری از خطرات احتمالی برای خودروهای عبوری صورت گرفت.

رئیس اداره ۱۳۷ شهرداری منطقه ۱۰ عنوان کرد: به منظور خدمت رسانی به شهروندان عملیات نصب دریچه به جای سنگ دال به اتمام رسید و این عملیات در خیابان کارون انجامن شد و طی آن دریچه به جای سنگ دال در جهت سهولت در لایروبی نصب شد و در همین راستا پل فلزی معارض در کوچه پوذری نیز جمع آوری شد.

*در منطقه ۱۰: صدور مجوز تعمیرات غیر اساسی توسط اداره برنامه ریزی و توسعه شهری

مهدی علیرضایی معاون اداره برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری منطقه ۱۰ از صدور مجوز تعمیرات غیر اساسی برای املاک دارای درخواست در سطح منطقه خبر داد و افزود: در راستای کنترل و نظارت بر املاک مسکونی و تجاری دارای درخواست تعمیرات غیر اساسی این اداره نسبت به صدور ۵ مورد مجوز تعمیرات غیر اساسی اقدام کرد و این مجوز پس از بازدید کارشناس مربوطه و  اخذ مدارک لازم صادر می شود.

علیرضایی در ادامه به اشاره به بازدید مستمر از املاک دارای پروانه ساخت اعلام کرد: به منظور رعایت استانداردهای لازم و جلوگیری  از بروز تخلفات ساختمانی، با تلاش این اداره در روز اخیر تعداد ۱۷ پرونده در مراحل مختلف ساخت بازدید شد.

وی ادامه داد: با تلاش عوامل برنامه ریزی و توسعه شهری مستقر در منطقه جهت رفع سد معبر ساختمانی به ۵ مورد و حصارکشی اطراف ملک به ۳ مورد از املاک تخریب و نوسازی اخطار داده و مالکان نسبت به رفع سد معبر مصالح ساختمانی و اجرای حصارکشی اقدام به عمل آورد.

علیرضایی تصریح کرد: در راستای کنترل بر چگونگی اجرای آرای ماده ۱۰۰ اجرا شده توسط نماینده اجرای احکام منطقه به جهت کنترل بر حسن اجرای رای این اداره نسبت به بازدید ۵ مورد از پرونده های دارای رای اقدام کرد و این املاک پس از اجرای رای ماده ۱۰۰ به طور مستمر مورد بازدید کارشناس مربوطه قرار می‌گیرد.

معاون برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری منطقه ۱۰ خاطرنشان کرد: این اداره از املاک تخریب و نوسازی بازدید کرد که طی این بازدید ۹ مورد از املاک در حال ساخت جهت رعایت سازه نگهبان ارائه گزارش ناظر منطبق با مرحله کار و تست بتن و تست جوش، اجرای حصار کارگاهی و تهیه زونکن کارگاهی اخطار صادر و به مالکان و ناظران متخلف ابلاغ نشد./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.