مرورگر اینترنتی موبایلی به اسم Servo ساخته می‌شود

۱۷فروردین۱۳،

مرورگر اینترنتی موبایلی به اسم Servo ساخته می‌شود

مرورگر اینترنتی موبایلی به اسم Servo ساخته می‌شود

شرکت موزیلا همکاری‌های خود را با سامسونگ آغاز کرده است تا از این طریق مرورگر اینترنتی تازهی را با نام Servo وارد بازار کند.

به گزارش راسخون به نقل از فارس، سلولار – نیوز نوشت : شرکت موزیلا تولیدکننده مرورگر اینترنتی فایرفاکس اعلام کرد که همکاری‌های خود را با سامسونگ آغاز کرده است تا از این طریق مرورگر اینترنتی تازهی را با نام Servo برای تمام گوشی‌های هوشمند مبتنی بر پردازنده ARM و سیستم‌عامل اندروید وارد بازار کند.

Servo در اصل تلاشی است تا مرورگر اینترنتی هوشمند و پیشرفته برای نسل تازه سیستم‌های سخت‌افزاری موبایلی ساخته شود و تفکر تازهی را برای مرورگرهای اینترنتی ارایه می‌کند.

در این مرورگر اینترنتی تمرکز فراوان بر سیستم‌های امنیتی شده است و با توجه به پلتفورم‌های موجود، می‌تواند تمام نیازهای نسل آتی سخت‌افزارها را برطرف کند.

مرورگر اینترنتی Servo در فضای برنامه‌نویسی Rust ساخته شده است. این زبان برنامه‌نویسی ایمن که توسط شرکت موزیلا توسعه یافته است، توسط گروه بسیاری از شرکت‌های نرم‌افزاری پشتیبانی می‌شود.

دو شرکت موزیلا و سامسونگ به صورت همزمان مرورگر اینترنتی Servo و زبان برنامه‌نویسی Rust را ارایه کرده‌اند و امیدوارند این محصول مشترک را برای نسل تازه گوشی‌های هوشمند مبتنی بر پردازنده ARM که روی آن‌ها سیستم‌عامل اندروید نصب شده است،‌ ارایه کنند.
/۲۷۵۹/


اخبار راسخون / علم و فناوری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.