مروری بر بخشی از اخبار مهم خودرو، در هفته ای که گذشت

«مجله ماشین» – اولین خودروی خبرساز این هفته، مرسدس بنز cl550 4matic بود، که با ظاهری کوپه و اسپرت، کابین لوکس، سواری فوق العاده که به لطف پیشرانه ی ۴٫۶ لیتری v8 توربوشارژر دار، با ۴۲۹ اسب بخار قدرت، و ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور، باعث شد نویسندگان قیمت پایه ی ۱۱۴۱۰۰ دلاری آن را بی خیال شده، و زبان به تحسین آن بگشایند!
دومین خودروی خبرساز این هفته، آکیورا tl sh-awd بود، که بخاطر ظاهر جذاب و زیبا، امکانات ایمنی و رفاهی قابل توجه، و پیشرانه ی کارآمد ۳٫۷ لیتری v6، با ۳۰۵ قدرت اسب بخار ، و ۳۷۰ نیوتن متر گشتاور، مورد توجه خبرنگاران خودروئی قرار گرفت. قیمت پایه ی این مدل ۴۳۷۷۰ دلار می باشد.
سومین خودروی خبرساز این هفته، کادیلاک elr بود، که شکار شدن عکس هایش هنگام تست جاده ای، آنرا سر زبان ها انداخت. کادیلاک elr در اصل نسخه ی تکامل یافته ی مدل مفهومی converj است، که برای اولین بار در سال ۲۰۰۹ میلادی رونمائی شد. کارشناسان آینده ی روشنی را برای این کوپه ی اسپرت پیش بینی می کنند. باید منتظر ماند و دید.
به گزارش وب سایت «مجله ماشین»، کمپانی خبرساز این هفته، کمپانی فورد بود، که به خاطر اعلام سومین فراخوان برای نسل جدید فورد escape (ظرف کمتر از دو ماه)، و به علت نقص فنی در سرسیلندرهای این مدل، اعلام صادر کردن فورد موستانگ، کراس اوور edge، و کراس اوور ecosport به اروپا، و رونمائی از نسل جدید ون transit، گونه ی سه سیلندر fiesta، گونه ی واگن mondeo، (که تمامی آنها در بازار اروپا نیز به فروش خواهند رسید)، در نمایشگاهی در آمستردام، حسابی خبرساز شد.
افزایش ۲۰ درصدی فروش انواع خودرو در بازار آمریکا در ماه آگوست، اعلام فراخوان کمپانی فیسکر برای سدان الکتریکی کارما بدنبال سومین آتش سوزی آن، و کاهش ۳۹ درصدی وزن نسل جدید رنج روور، از دیگر اخبار جالب توجه این هفته به شمار می روند.

برای مطالعه ی سه قسمت آخر این خبر، روی لینک های زیر کلیک نمائید:

http://www.machinemag.com/viewnews.aspx?viewid=4104
http://www.machinemag.com/viewnews.aspx?viewid=4152
http://machinemag.com/viewnews.aspx?viewid=4220

تهیه خبر: حمیدرضا انصاری

پایان خبر/

تاریخ ارسال : دوشنبه ۲۰ شهریورماه
ساعت ارسال: ۱۲:۵۵


مجله ماشین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.